בלגן אדיר בברצלונה. בלילה הנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו אישר בפני עיתונאים על פיטוריו של קיקה סטיין שצפויים להיות רשמיים בהמשך היום, בערב עלו דיווחים כי לאו מסי החליט לעזוב את הקבוצה באופן מיידי.

כאוס בברצלונה

לפי "ספורט", ברצלונה ניסתה להוריד את הלהבות כשהכחישה כי הפרעוש רוצה לעזוב את המועדון בו הוא מככב מאז שנת 2004, וכי הוא לא יצר קשר עם אף אחד מאנשיה לגבי ביטול החוזה שלו, שנה לפני סיומו.
3 צפייה בגלריה
לאו מסי טר שטגן מאוכזב
לאו מסי טר שטגן מאוכזב
על הפנים. לאו מסי
(צילום: רויטרס)
אתמול דווח ברשת החדשות Esporte Interativo הברזילאית כי מסי נחוש לעזוב באופן מיידי וכבר העביר מסרים לראשי המועדון. בדיווח הוסיפו כי הכוכב נראה מרוחק וההשפלה מול באיירן מינכן, ביחד עם ההתנהלות של המועדון בשנים האחרונות, גרמה לו לשבור את הכלים.
בינתיים, כמה בכירים שמכירים מצוין את ברצלונה ועבדו במועדון דווקא לא מאמינים שמסי יעזוב. טוני פריישה, שכיהן בעבר כסגן נשיא, אמר בראיון לתחנת רדיו בספרד: "מסי לא יעזוב, בוא נרגיע את האוהדים. הוא אוהב לנצח וכרגע כואב לו, אבל אני משוכנע שיישאר".
3 צפייה בגלריה
ג'וזפ מריה ברתומאו
ג'וזפ מריה ברתומאו
ג'וזפ מריה ברתומאו, נשיא ברצלונה
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
קיקה סטיין
קיקה סטיין
הוא כבר לא יחזור. קיקה סטיין
(צילום: EPA)
ויקטור פונט, שהתפטר במאי מהנהלת המועדון לאחר סערה וצפוי להתמודד על הנשיאות, הוסיף באותו ראיון: "מסי רוצה בברצלונה פרויקט רציני וברור. ברצלונה חייבת להתחיל הכל מהתחלה ולהקדים את הבחירות לנובמבר. חייבים לבנות הכל מחדש".
אמילי רוסו, עוד אחד ממורדי ברתומאו, אמר: "לא חושב שמסי רוצה לעזוב, אבל חייבים שתהיה תכנית מסודרת לגביו. יש הרבה שחקנים עם חוזים גבוהים שצריך לחשוב על עתידם, יש משאבים מוגבלים בקבוצה, במיוחד אחרי שההכנסות שלנו ירדו. אנחנו בהפסדים".
שתי הקבוצות שמועמדות לקלוט את הארנטינאי, אם וכאשר, הן כרגע אינטר ומנצ'סטר סיטי. באיטליה מדווחים כי מסי רכש בית במילאנו והמועדון כבר שלח מסרים כי היא מסוגלת לעמוד בשכר העצום שלו (בסביבות 30 מיליון אירו לעונה).
אם יעבור לאנגליה, יחבור למאמנו בברצלונה פפ גווארדיולה ולחברו הטוב סרחיו אגוארו. ב"מירור" טוענים כי סיטי נמצאת בעמדה טובה להחתים אותו ומוכנה לשלם כל סכום שיידרש, דיווח שלא בטוח כמה אמין אך כעת הדברים אולי ייראו אחרת.