קארים בנזמה הוא חלוץ גדול. סיום העונה שעברה, בה במו רגליו הוביל את ריאל מדריד לזכייה באליפות אחרי קאמבק גדול על חשבון ברצלונה, הוכיחו זאת באופן סופי, אחרי שבעבר היו לא מעט ספקנים בנוגע ליכולת שלו.
אבל דבר אחד הצרפתי של ריאל עדיין צריך להוכיח - שהוא לא 'נחנק' בקאמפ נואו. מבחינה סטטיטסית זה המצב - ב-18 משחקים בהם לקח חלק באצטדיונה של בארסה, הוא כבש שלשוה שערים בלבד, שניים מהם היו כששיחק עוד בליון. כלומר, שער בודד בזמן שלבש את החולצות של הבלאנקוס. אחר הצהריים (שבת, 17:00) תהיה לו הזדמנות לתקן.
4 צפייה בגלריה
לנגלה ובנזמה
לנגלה ובנזמה
בנזמה מול לנגלה
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
זינדין זידאן
זינדין זידאן
זידאן. שובר את הראש בנוגע לבנזמה
(צילום: EPA)
באופן כללי בנזמה נעלם במשחקי הקלאסיקו. ב-12 האחרונים הוא כבש שער אחד בלבד. גם בכל הקשור לניצחונות, החלוץ וקבוצתו לא ממש נהנים בקאמפ נואו. מתוך 16 המשחקים בהם לקח חלק, ריאל והוא ניצחו רק בשלושה, האחרון היה בסופר-קאפ ב-2017.
בתקשורת הספרדית גם ניתחו את מצבה של הקבוצה, ובפרט זה של המאמן זינדין זידאן, שמגיע לקלאסיקו אחרי שני ההפסדים המפתיעים בליגה לקאדיס ובליגת האלופות למנור סולומון ושחטאר דונייצק.
4 צפייה בגלריה
שער "ספורט" הקטלאני הבוקר
שער "ספורט" הקטלאני הבוקר
"אשליית הקלאסיקו". שער "ספורט"
4 צפייה בגלריה
שער "אס" הבוקר
שער "אס" הבוקר
"מעל הר הגעש". שער "אס"
ב"ספורט" הקטלאני דיברו על המצ'-אפים המעניינים במשחק, לאו מסי מול בנזמה, מארק אנדרה טר שטגן מול תיבו קורטוה, ג'רארד פיקה וסרחיו ראמוס, אנסו פאטי ו-ויניסיוס ג'וניור ופרנקי דה יונג מול טוני קרוס.
דה יונג, שעדיין לא ניצח את ריאל מאז שחתם בברצלונה, התייחס להתמודדות: "ריאל היא יריבה חזקה, ויהיה משחק לא פשוט, אבל יש לנו קבוצה נהדרת שהתחילה טוב את העונה. אנחנו אופטימיים".
על קלאסיקו ללא קהל, הוסיף ההולנדי: "זה חבל ממש, ויהיה שונה. זה עדיין המשחק הגדול בעולם, ואני רוצה להרגיש מה זה לנצח אותו".