נבחרת וויילס שמרה הערב (ראשון) על מאזן מושלם בליגת האומות, אחרי ניצחון דרמטי 0:1 על בולגריה במסגרת בית 4 בדרג השני.
המשחק התנהל די על מי מנוחות עד שבדקה ה-94 צמד המחליפים ג'ונתן ונקו וויליאמס דאגו לסדר לנבחרתם את שלוש הנקודות היקרות. ג'ונתן הרים כדור נהדר מאגף שמאל ונקו הצעיר מליברפול נגח פנימה.
2 צפייה בגלריה
שחקני וויילס חוגגים
שחקני וויילס חוגגים
שחקני וויילס חוגגים
(צילום: AP)
הניצחון הזה מצטרף ל-0:1 הקטן שהשיגה וויילס בחוץ מול פינלנד בשבוע שעבר. בחודש הבא יתארחו גארת' בייל (שיחק היום 90 דקות) וחבריו אצל אנגליה למשחק ידידות, ושלושה ימים לאחר מכן יתמודדו בחוץ מול אירלנד במחזור השלישי של בית 4.
בבית 3, רוסיה ניצחה את הונגריה - 2:3, וגם היא שמרה על המקום הראשון שלה. אנטון מירנצ'וק כבש את הראשון בדקה ה-15, מאגומד אוזדוב הכפיל (35) ו-40 שניות מפתיחת המחצית השנייה מריו פרננדס הבקיע את השער היפה בהתמודדות, אחרי שארטם דיוזבה הטעה את השוער, יכול היה לכבוש מול שער ריק, אבל פרגן לחברו.
2 צפייה בגלריה
שחקני רוסיה חוגגים
שחקני רוסיה חוגגים
שחקני רוסיה חוגגים
(צילום: רויטרס)
הונגריה התכבדה בשער היפה של המשחק, ואולי גם של ליגת האומות עד כה. בדקה ה-62 המארחת עברה את כל המגרש בחמש מסירות בנגיעה, עד שרולנד שאלאי מפרייבורג מצא את עצמו באחד על אחד מול השוער אנטון שונין, והוא פשוט הרים מעליו בצ'יפ גאוני. נמניה ניקוליקס צימק ל-3:2 שמונה דקות לאחר מכן עם כיבוש מקרוב. בבית 2, פרדריק ינסן נתן לפינלנד ניצחון חוץ באירלנד, שהעלה את הסקנדינבים למקום השני. אירלנד עדיין ללא ניצחון בליגת האומות.
בדרג השלישי, סלובניה ניצחה 0:1 את מולדובה משער של דמיאן בוהר בדקה ה-28. במשחק במסגרת בית 1 בדרג הרביעי, איי פארו ניצחה בחוץ את אנדורה 0:1 משער של קלמינט אולסן, וגם היא במאזן מושלם ונראה כי מתקרבת להעפלה לדרג השלישי.
פורסם לראשונה: 18:38, 06.09.20