בפעם השביעית בתולדותיה - מנצ'סטר סיטי היא אלופת אנגליה. מבלי ששיחקה, החבורה של פפ גווארדיולה הבטיחה רשמית את התואר, שלושה מחזורים לסיום העונה.
היא עשתה זאת לאחר שהיריבה העירונית, מנצ'סטר יונייטד, נוצחה הערב (שלישי) בבית 2:1 על-ידי לסטר. סיטי מוליכה בפער של 10 נקודות על פני יונייטד, עם תשע נקודות בקופה.
4 צפייה בגלריה
מנצ'סטר סיטי חוגגת
מנצ'סטר סיטי חוגגת
יכולים לחגוג. שחקני סיטי
(צילום: gettyimages)
4 צפייה בגלריה
גוואדיולה והשעון היוקרתי
גוואדיולה והשעון היוקרתי
עוד תואר לאוסף. גווארדיולה
(צילום: גטי אימג'ס)
סיטי, למען האמת, פתחה בצורה פושרת את העונה ועלתה לפסגה רק ב-20 בינואר, אבל מאותו רגע שלטה לחלוטין בפרמייר-ליג. נכון לכעת, היא ניצחה יותר מכל קבוצה אחרת העונה בפרמייר-ליג (25), הפסידה הכי פחות משחקים (5) ומעמידה יחס שערים מרשים: 26:72.
סיטי עוד יכולה לזכות העונה בטרבל. היא הניפה את גביע הליגה (אחרי ניצחון על טוטנהאם), העפילה לראשונה בתולדותיה לגמר הצ'מפיונס וכעת, כאמור, הוכתרה כאלופת אנגליה. עבור גווארדיולה מדובר באליפות מספר 9 בקריירה (שלוש עם ברצלונה, שלוש עם באיירן מינכן ושלוש עם סיטי) מאז 2009.
יונייטד, כאמור, הפסידה לשועלים שהבטיחו כמעט סופית את מקומם בליגת האלופות בעונה הבאה. לוק תומאס העלה את לסטר ליתרון בדקה העשירית, מייסון גרינווד השווה חמש דקות אחרי וסאגלר סוינקו הטורקי הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-66.
4 צפייה בגלריה
דויד דה חאה
דויד דה חאה
דויד דה חאה
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
לסטר חוגגת
לסטר חוגגת
לסטר חוגגת
(צילום: AP)

איטליה: נאפולי מתקרבת לצ'מפיונס

נאפולי הביסה הערב 1:5 את אודינזה בבית במחזור ה-36 וטיפסה למקום השני בליגה האיטלקית עם 73 נקודות. לאטאלנטה ומילאן, להן משחק פחות, יש 72 נקודות כל אחת ואילו ליובנטוס החמישית 69.
פיוטר ז'ילינסקי (28) כבש את הראשון ובישל לפביאן רואיס את השני (31). הירבינג לוזאנו (56), ג'ובאני די לורנזו (66) ולורנזו אינסינייה (91) השלימו את התוצאה. אוקאקה רק צימק (41).