סאסואולו ממשיכה בפתיחת העונה המפתיעה והנהדרת שלה, ואחר הצהריים (ראשון) היא עלתה למקום השני בטבלת הסרייה א' אחרי שחזרה מפיגור 3:1 בחוץ מול בולוניה לניצחון 3:4 במסגרת המחזור הרביעי.
מה לא היה לנו במשחק? טעויות מביכות בהגנה, כולל שער עצמי מכריע, שגיאות של השוערים וגם כמה מהלכים יפים.
2 צפייה בגלריה
דוריצ'יץ' ודומניקו ברארדי חוגגים
דוריצ'יץ' ודומניקו ברארדי חוגגים
דוריצ'יץ' וברארדי חוגגים
(צילום: AP)
רוברטו סוריאנו העלה את המארחת ליתרון בדקה התשיעית אחרי בישול של רודריגו פלאסיו. השוויון של סאסואולו היה מהיר, והגיע מרגלו של דומניקו ברארדי, שבעט מ-20 מטרים פנימה.בדקה ה-40 בולוניה חזרה להוביל. סוריאנו מסר כדור חכם למתיאס סוואנברג השבדי, שקבע 1:2. רוברטו אורסוליני חטף כדור להגנה ההאורחת ועשה את זה כבר 1:3 בדקה ה-60.
אבל אז החל הקאמבק המדהים של סאסואולו. פיליפ דוריצ'יץ' צימק ל-3:2 (64), ושש דקות לאחר מכן הרחקה נוראית של הגנת בולוניה סידרה לפרנצ'סקו קאפוטו את שער השוויון בנגיחה מקרוב - 3:3. טקהירו טומיאסו היה אחראי לרגע הטרגי בהתמודדות, כשהכניס את הכדור לשער קבוצתו (77), וסידר לאורחת את הניצחון המדהים.
2 צפייה בגלריה
סינישה מיכאילוביץ' מאוכזב
סינישה מיכאילוביץ' מאוכזב
מיכאילוביץ' מאוכזב
(צילום: EPA)
רומא נקלעה לפיגור מוקדם, אבל חזרה ובגדול בדרך ל-2:5 ביתי על בנוונטו. ג'אנלוקה קפרארי (5) כבש לאורחת, פדרו (31) ואדין דז'קו (35) הפכו. ג'אנלוקה לפאדולה, שהחמיץ פנדל הבקיע את הריבאונד וצימק (55) ואז ג'ורדן ורטוט (67 בפנדל), דז'קו עם השני שלו (78) ובורחה מיוראל (89) סגרו את הסיפור. שער של הנריק מחטיריאן נפסל (45+2).
פיורנטינה איבדה יתרון 0:2 מול ספציה בחוץ ונאלצה להסתפק בנקודה אחרי 2:2. חרמן פצלה נגח פנימה כבר בדקה השנייה וכריסטיאנו ביראגי שבישל את הראשון, הכפיל כעבור שתי דקות בלבד. דניאלה ורדה צימק לפני המחצית (39) ודייגו פריאס השווה עם שער יפה (75).
טורינו וקליארי סיפקו משחק הפכפך שהסתיים ב-2:3 לקליארי. צמד של אנדראה בלוטי (3 בפנדל ו-50) לא עזר למארחת. ז'ואו פדרו (13) וג'ובאני סימאונה (19 ו-73) סידרו לאורחת ניצחון ראשון העונה. השוער המחליף של טורינו, ואניה מילינקוביץ׳-סאביץ׳, קיבל אדום בזמן שהיה על הספסל (87).