דיא סבע עשה זאת שוב - הישראלי דייק מהנקודה הלבנה במשחק של קבוצתו גוואנגז'ו R&F מול ג'יאנגסו סונינג כבר בדקה החמישית, אבל קבוצתו סיימה בסופו של דבר בתיקו 3:3. אחרי השער של הישראלי, היריבה שמדורגת במקום השני בבית (בעקבות הקורונה, הליגה הסינית חולקה לשני בתים) כבשה שלשו פעמים (27, 48 ו-55) וכבר חשבה שהיא בדרך לניצחון, אבל שער עצמי שלה בדקה 89 החזיר את גוואנגז'ו למשחק, ועוד כיבוש בתוספת הזמן (90+2) קבע את התוצאה הסופית.
המצב של גוואנגז'ו לא מזהיר בכלל. כזכור, את העונה היא פתחה בשתי תבוסות, 3:0 ו-5:0. השער הראשון שלה בליגה הובקע רק במחזור השלישי במשחק שנגמר בתיקו 1:1. הכובש היה ערן זהבי, שחגג באותו משחק את שערו ה-100 בסין.
1 צפייה בגלריה
דיא סבע גוואנגז'ו ר.פ
דיא סבע גוואנגז'ו ר.פ
סבע. ממשיך לכבוש
(צילום: האתר הרשמי של גוואנגז'ו)
במחזור השישי סבע הבקיע את שערו הראשון העונה, בניצחון 2:3 על שנגאחי שנואה. את צמד השערים הנוספים הבקיע זהבי. סבע המשיך לכבוש גם במשחק שלאחר מכן, את השער היחיד בהפסד המביש 5:1 לשנדוג לוננג. במחזור הקודם גוואנגז'ו הצליחה לייצר ניצחון על חנאן ג'יאניה שממוקמת תחתיה בטבלה. סבע רשם צמד ובישול בניצחון 1:3 של הקבוצה. היום כאמור, כבש שער נוסף, מה שמעלה את מאזן השערים העונתי שלו לחמישה. בתום 11 מחזורים לקבוצה יש שלושה ניצחונות בלבד, והיא ממוקמת שישית בבית 1.

ניצחון לרפאלוב

מי שלא ירצה לזכור את משחק הבכורה שלו בליגה האוסטרית הוא אליאל פרץ, שכבש הערב שער עצמי ב-3:1 של וולפסברגר בבית לאלופה זלצבורג. בעקבות היכולת החלשה, הקשר הישראלי גם הוחלף במחצית.
ליאור רפאלוב פתח בהרכב של אנטוורפן, שניצחה בחוץ 2:3 את סנט טרויידן במחזור החמישי בליגה הבלגית. רפאלוב הוחלף בדקה ה-62 במצב של 2:2. את שער הניצחון כבש הדני סימן יוקלרוד בבעיטה חופשית גאונית בדקה ה-88.
פורסם לראשונה: 15:40, 13.09.20