ריאל מדריד ספגה אמש (ראשון) את ההפסד הכי גבוה שלה בליגה מאז ה-5:1 שחטפה מברצלונה באוקטובר 2018, התבוסה שגרמה לז'ולן לופטגי לאבד את משרתו. מעמדו של זינדין זידאן בטוח ויציב, אבל הוא כמובן מאוד מאוכזב לספוג רביעייה. בצד השני, קשר ולנסיה קרלוס סולר עשה היסטוריה כשהפך לשחקן הראשון בתולדות הליגה הספרדית שכובש שלושער שמורכב כולו מפנדלים. הפנדלים הללו עמדו כמובן במוקד הסיקור התקשורתי בספרד, כאשר בחלק מכלי התקשורת נטען שהשופט שגה בחלק מהשריקות שלו.
"אני אשם בתבוסה כי אני המאמן ואני זה שצריך למצוא פתרונות", אמר הצרפתי, "היה לי יום רע, אין תירוצים לתבוסה הזאת. אנחנו חייבים להשתפר הגנתית. לספוג רביעייה זה יותר מדי בשבילנו".
4 צפייה בגלריה
זידאן מאוכזב
זידאן מאוכזב
זידאן מנסה למצוא פתרונות
(צילום: גטי אימג'ס)
4 צפייה בגלריה
מרסלו תופס את הראש
מרסלו תופס את הראש
מרסלו תופס את הראש
(צילום: גטי אימג'ס)
"התחלנו טוב ואז הכל התהפך", המשיך זידאן, "זה לא אמור להיות ככה, ואני לוקח את האחריות. אני לא הולך להאשים שחקן כזה או אחר. איסקו היה בסדר, הוא ניסה לשחק כמו כל האחרים. בסופו של דבר, כל הקבוצה הפסידה ולא רק שחקן אחד".
שוער הקבוצה תיבו קורטואה ביקר את העובדה שוולנסיה קיבלה שלושה פנדלים אחרי התערבות ה-VAR. "ההחלטות של השופט היו מתסכלות", אמר הבלגי, "עצרתי את הפנדל הראשון, אח"כ ולנסיה קיבלה פנדל חוזר, לא הבנתי למה זה קרה. בפנדל שמרסלו גרם לו, הוא הגיע לכדור לפני מקסי גומס, אבל מקסי צעק חזק יותר וקיבל בעיטת עונשין". גם באתר המזוהה עם ריאל, "מארקה", טענו שהפנדל הזה לא היה צריך להישרק.
4 צפייה בגלריה
זידאן תופס את הראש
זידאן תופס את הראש
לקח אחריות על ההפסד
(צילום: גטי אימג'ס)
4 צפייה בגלריה
קורטואה מאוכזב
קורטואה מאוכזב
קורטואה מאוכזב
(צילום: גטי אימג'ס)
השוער הוסיף: "אנחנו משחקים התקפי, אז לפעמים נספוג שערים בכדורים ארוכים כמו שקרה לנו הפעם. זה קורה בגלל שאנחנו לוחצים גבוה וחשופים להתקפות מתפרצות. צריכים לחזור לשחק את ההגנה שהביאה לנו את האליפות בעונה שעברה. ספגנו שלושה שערים מפנדלים, זה פשוט מזל רע". אולי המזל הרע מגיע בכלל מהתלבושת הוורודה. בטוויטר שמו לב שבכל הפעמים שריאל שיחקה בצבע הזה היא הפסידה. למנצ'סטר סיטי בליגת האלופות, לקאדיס ואתמול לוולנסיה.
באשר לרוטציות שערך זידאן אמר קורטואה: "יש לנו 25 שחקנים בסגל וכל אחד מהם יכול לפתוח בהרכב, בעונה ארוכה צריך לעשות שינויים ב-11. לא הפסדנו בגלל זה. מי שעלה בהרכב הערב שיחק טוב וצריך לשים את המשחק הזה מאחורינו. צפויים לנו שני משחקים קשים אחרי פגרת הנבחרת, נגד ויאריאל ואינטר".
מפסידים כשהם בוורוד