זה קרוב מתמיד. ליברפול השיגה אתמול (חמישי) ניצחון 0:4 מרשים באנפילד על קריסטל פאלאס, ועשתה עוד צעד גדול לסיום 30 שנות הבצורת והחזרת האליפות אליה לראשונה מאז 1990. אם מנצ'סטר סיטי לא תנצח הערב בחוץ את צ'לסי (22:15), התואר יובטח רשמית.
מאמן האדומים יורגן קלופ היה נרגש בסיום - ואף הודה כי יצפה במשחקה של סיטי, אבל מסיבה אחרת: "כמובן שאצפה, לא כדי להתכונן לחגיגות, אלא כי אנחנו משחקים מולם במחזור הבא וצריך להתכונן למשחק".
2 צפייה בגלריה
קלופ ושחקני ליברפול בהפסקת שתייה
קלופ ושחקני ליברפול בהפסקת שתייה
קלופ ושחקני ליברפול. "אסור להמעיט בכמה שאנחנו רוצים את זה"
(צילום: AFP)
על משמעות האליפות המתקרבת אמר המאמן: "אסור להמעיט בכמה שהקבוצה רוצה את הדבר הזה. השחקנים רוצים להגשים את המשאלות של האנשים בבית, באמת. יש לנו חלום משותף ואנחנו צריכים לעבוד כדי להגיע להגשמה שלו".
על היכולת של שחקניו במשחק אמר המאמן: "אי אפשר היה לבקש משחק טוב יותר. הבחורים שלי שיחקו כאילו האצטדיון היה מלא בקהל. דמיינו שהוא היה מלא ואנשים יכלו לחוות הופעה כזאת מקרוב. בדקה ה-87 במצב של 0:4 לנו ארבעה שחקנים שלנו רדפו אחרי שחקן קריסטל פאלאס כאילו מדובר בכדור האחרון על פני האדמה".
2 צפייה בגלריה
אלכסנדר ארנולד חוגג את השער הראשון של ליברפול אחרי פגרת הקורונה
אלכסנדר ארנולד חוגג את השער הראשון של ליברפול אחרי פגרת הקורונה
אלכסנדר ארנולד: "יודעים שאנחנו בעמדה הזאת"
(צילום: AP)
מי שכבש את השער הראשון בבעיטה חופשית נהדרת, טרנט אלכסנדר ארנולד, הודה בסיום כי התואר קרוב: "אנחנו יודעים שאנחנו בעמדה הזאת אבל לא נתרגש יותר מדי. רבים מאיתנו יצפו מחר במשחק אבל אנחנו יודעים שמנצ'סטר סיטי קבוצה מעולה".