צפו בתקציר המשחק בין סביליה לברצלונה
(באדיבות ONE)
ברצלונה נעצרה - ריאל מדריד תוכל להשתוות אליה ביום ראשון. מוליכת הליגה הספרדית סיימה הערב (ו') בתיקו 0:0 במגרשה של סביליה במחזור ה-30 בליגה הספרדית. בעקבות זאת יוכלו הבלאנקוס להשוות את מאזן הנקודות ביניהן אם ינצחו את ריאל סוסיאדד בחוץ ביום ראשון הקרוב.
ליאו מסי לא הצליח להבקיע את שערו ה-700 בקריירה וגם לואיס סוארס לא מצא את הרשת כאשר חזר להרכב אחרי ששב לאחרונה לפעילות בתום היעדרות ממושכת. מרטין ברייטווייט פתח בהרכב של בארסה, אנטואן גריזמן שולב רק כמחליף במחצית השנייה. הקבוצה של ז'ולן לופטגי נותרה במקום השלישי אחרי שהשיגה נקודה במאבק על מקום בליגת האלופות.
4 צפייה בגלריה
ליונל מסי
ליונל מסי
מסי נאבק עם ג'ואן ג'ורדן
(צילום: רויטרס)

מהלך המשחק

דקה 11': הזדמנות לסביליה. ז'ולס קונדה בעט מתוך הרחבה. הכדור יצא החוצה סמוך לקורה.
22': מסי בעט כדור מסוכן, קונדה הרחיק בראשו מהקו.
55': הזדמנות לסביליה. לוקאס אוקמפוס בעט מצד ימין, טר שטגן הדף.
4 צפייה בגלריה
ראקיטיץ' מול אוקמפוס
ראקיטיץ' מול אוקמפוס
ראקיטיץ' מול אוקמפוס
(צילום: EPA)
82': ליאו מסי בעט מרחוק, הכדור יצא החוצה.
90': הזדמנות לסביליה. סרחיו רגילון בעט מקרוב, טר שטגן עצר.
4 צפייה בגלריה
לואיס סוארס
לואיס סוארס
לואיס סוארס
(צילום: AFP)

הרכבים

סביליה: תומאש ואצליק; חסוס נבאס, דייגו קרלוס, ז'ולס קונדה, סרחיו רגילון; פרננדו, ג'ואן ג'ורדן (יוסף אל נסירי 69), אוליבר טורס (אבר באנגה 46), לוקאס אוקמפוס; מוניר אל חדאדי, לוק דה יונג (נמניה גודלי 69).
ברצלונה: מארק אנדרה טר שטגן; נלסון סמדו, ג'רארד פיקה, קלמנט לנגלה, ג'ורדי אלבה; סרחיו בוסקטס, איבן ראקיטיץ' (ריקי רואיג 88), ארטורו וידאל (אנטואן גריזמן 76); ליונל מסי, לואיס סוארס, מרטין ברייטווייט (ארתור 63).

ניצחון לויאריאל, 1:1 בין מאיורקה ללגאנס

ויאריאל השיגה ניצחון חשוב במאבק על מקום בליגה האירופית, 0:1 במגרשה של גרנאדה. ג'רארד מורנו הבקיע בדקה ה-11 (בעיטה ברגל שמאל שהפתיעה את השוער רוי סילבה) לזכות הצוללת הצהובה, שמאמנה חאבייר קאייחה ביצע 7 שינויים בהרכב הפותח.
4 צפייה בגלריה
ויאריאל חוגגת
ויאריאל חוגגת
ויאריאל חוגגת
(צילום: getty images)
מאיורקה ולגאנס סיימו את קרב התחתית בתיקו 1:1. סלבה סביליה העלה (9) את מאיורקה ליתרון, אבל אוסקר רודריגס השיג נקודה עבור נועלת הטבלה כשהשווה שלוש דקות לפני הסיום.
פורסם לראשונה: 22:53, 19.06.20