מנצ'סטר סיטי איבדה בשנה האחרונה לליברפול את השליטה בפרמייר ליג, אז היא הולכת על גדול. על פי הדיווחים בתקשורת הבריטית, אלופת 2019 מתכננת להציע סכום של 90 מיליון ליש"ט תמורת כוכב טוטנהאם הארי קיין.
ב"דיילי מייל" פורסם שפפ גווארדיולה מעוניין לצרף את חלוץ נבחרת אנגליה, בין היתר מכיוון שהוא שואף למצוא בהקדם מחליף לסרחיו אגוארו המתבגר (32) וקיין (27) נראה לו כמי שמתאים לכך. מלבד זאת, השחקן עצמו ישמח לדברי העיתון לעזוב את התרנגולים ולעבור למועדון איתו יוכל לזכות בתארים.
2 צפייה בגלריה
הארי קיין חוגג
הארי קיין חוגג
ימשיך לחגוג בטוטנהאם? הארי קיין
(צילום: רויטרס)
קיין נחשב לאחד מגדולי הכדורגלנים באנגליה בדור הנוכחי אחרי שכבש לפחות 20 שערים בכל המסגרות בכל שש העונות האחרונות ונבחר פרמייר לכדורגלן העונה. גם העונה הוא פורח וכבר רשם לזכותו 9 שערי ליגה ועשרה בישולים.
שחקן נוסף שעשוי לעזוב את טוטנהאם הוא השוער הוגו לוריס, שמאמנה המיועד של פריז סן ז'רמן, מאוריסיו פוצ'טינו, מעוניין על פי הדיווחים לצרפו. התרנגולים בודקים את האפשרות להחתים במקומו את סם ג'ונסטון מווסט ברומיץ' או את דין הנדרסון ממנצ'סטר יונייטד. ב"סאן" דווח שפוצ'יטינו מעוניין לרכוש עבור הקבוצה הצרפתית גם את קשר טוטנהאם דלה עלי.
2 צפייה בגלריה
הציל את מוריניו. הוגו לוריס
הציל את מוריניו. הוגו לוריס
הצעה מצרפת. הוגו לוריס
(צילום: רויטרס)
מנצ'סטר יונייטד מעוניינת לצרף את חלוץ אנטון וילה ג'ק גריליש בחלון ההעברות הנוכחי. שתי הקבוצות יתמודדו הערב (22:00) זו מול זו בפרמייר ליג.
גם באיטליה נכנס השוק לפעילות. יובנטוס קרובה לסיכום לגבי רכישתו של קשר גנואה ניקולו רובלה (19) תמורת 10 מיליון אירו. השחקן יישאר בקבוצתו הנוכחית ויצטרף לאלופה רק בסיום העונה. סמי חדירה עשוי להיפרד מהביאנקונרי.