כדורגל משחקים 90 דקות - ובסוף צ'ילה מונעת מארגנטינה לחגוג ניצחון. בדיוק כמו לפני 11 יום, גם הלילה (בין שני לשלישי) האלביסלסטה לא הצליחו לנצח את יריבתה ונפרדה ב-1:1 - במשחק הראשון של השתיים בבית 2 בקופה אמריקה.
מדובר על תיקו רביעי לארגנטינה בחמשת המשחקים האחרונים שלה, כשגם הפעם היא לא מצליחה לשמור על היתרון שלה. לאו מסי, שמשווע לזכות בתואר ראשון עם נבחרתו, היה זה, איך לא, שכבש את השער הראשון במשחק. בעיטה אדירה לחיבורים בדקה ה-33, שהכניעה את קלאודיו בראבו.
3 צפייה בגלריה
מסי
מסי
שער נהדר שלא הספיק. מסי
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
מסי כובש בבעיטה חופשית
מסי כובש בבעיטה חופשית
מסי כובש בבעיטה חופשית נהדרת
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
מסי
מסי
כמה שהוא רוצה את הגביע
(צילום: AP)
עבור מסי מדובר בשער מספר 73 במדים הלאומיים וה-39 בטורנירים רשמיים - אחד יותר מגבריאל בטסיטוטה (38) שנותר כעת במקום השני. וזה לא רק זה. מסי כבש את שערו ה-57 בכדור חופשי ובכך עקף את כריסטיאנו רונאלדו והפך לשחקן הפעיל עם מספר הגולים הרב ביותר ממצבים נייחים. עוד נתון לרזומה הבלתי נגמר של "הפרעוש".
אגב, מסי גם הפך למלך שערי הבעיטות החופשיות הבלעדי של נבחרת ארגנטינה עם 7. לפני כן היו לו 6 ודורג ראשון, אבל יחד עם חואן רומן ריקלמה.
בדקה ה-57 הצליחה צ'ילה להשוות. ארתורו וידאל קיבל כדור עומק ובעט על השוער אמיליאנו מרטינס תוך שהוא מוכשל על ידי ניקולאס טגליאפיקו. השופט הלך ל-VAR ופסק על פנדל. וידאל בעט, אמיליאנו מרטינס הדף למשקוף ואדוארדו ורגאס נגח את הריבאונד פנימה.
במשחק נוסף בבית 2, פרגוואי חזרה מפיגור 1:0 בהפסקה ל-1:3 על בוליביה. ארווין שאבדרה העלה את הבוליביאנים ליתרון כבר בדקה העשירית בפנדל. רק שבהמשך חאומה סוולאר הורחק בכרטיס צהוב שני (45) והנבחרת של ססאר פריאס קרסה. אלחנדרו רומרו איזן (62) ואנחל רומרו הפך עם צמד (65 ו-80).