מכה קשה לבורוסיה דורטמונד. הצהובים-שחורים ספגו הערב (שבת) הפסד רביעי העונה בבונדסליגה, הפעם תבוסה משפילה 5:1 בבית לשטוטגרט במחזור ה-11. ההגנה של דורטמונד נראתה חדירה במיוחד ובשל כך התערער מעמדו של המאמן לוסיאן פאברה, שחוזהו מסתיים בתום העונה. המנצחת מרוחקת כעת מיריבתה שתי נקודות בלבד.
סילסאס וומאנג'ילוקה כיכב עם צמד (26 ו-53), פיליפ פורסטר (60), טנגוי קוליבאלי (63) וניקולאס גונדאלס (92) השלימו את המלאכה. שער נאה של ג'ובאני ריינה (39) רק השווה זמנית את התוצאה אבל לא מנע את המבוכה הרבה מהקבוצה שדווקא הצליחה להעפיל העונה לשמינית גמר ליגת האלופות.
5 צפייה בגלריה
שטוטגרט חוגגת על חשבון דורטמונד
שטוטגרט חוגגת על חשבון דורטמונד
שטוטגרט חוגגת על חשבון דורטמונד
(צילום: AFP)
5 צפייה בגלריה
רויס, ברנדט ושולץ מושפלים
רויס, ברנדט ושולץ מושפלים
רויס, ברנדט ושולץ מושפלים
(צילום: AFP)
מה קורה לבאיירן מינכן בליגה? הבווארים סיימו בתיקו שלישי בארבעת המשחקים האחרונים בבונדסליגה - 1:1 בחוץ מול אוניון ברלין. זה לא הפריע לאלופה לטפס למקום הראשון ויש לה אותו מספר נקודות כמו לייפציג השנייה.
גרישה פרומל העלה את הברלינאים ליתרון ארבע דקות מהפתיחה, אבל רוברט לבנדובסקי השווה בדקה ה-67 וחילק את הנקודות. הפולני העלה את מאזנו ל-13 שערים בליגה, שלושה יותר מארלינג הולאנד.
רד בול לייפציג ממשיכה להקשות על באיירן ומוקדם יותר ניצחה 0:2 בבית את ורדר ברמן. מרסל סביצר כבש ראשון (26 בפנדל) ודני אולמו הוסיף שער מבריק (41) כשחדר לרחבה ובעט כדור חזק ומדויק לרשת.
5 צפייה בגלריה
תומאס מולר
תומאס מולר
תומאס מולר
(צילום: EPA)
5 צפייה בגלריה
צילום: getty images
צילום: getty images
לייפציג חוגגת
(צילום: getty images)
בורוסיה מנשנגלדבך, שגם היא הרשימה בליגת האלופות, הסתפקה בתיקו 1:1 ביתי עם הרטה ברלין ולמעשה ניצלה מהפסד בזכות החלוץ השוויצרי בריל אמבולו, שדחק פנימה עם הברך את שער השוויון בדקה ה-70. האורחים הוליכו משער של מתאו גנדוזי (47).
פרייבורג ניצחה 0:2 את ארמיניה ביליפלד. השער הראשון במשחק נכבש בדקה ה-79 לאחר שמייק ואן דר הום מהאורחים הכשיל ברחבה את המחליף רולאנד שאלאי. השופט הורה על הנקודה הלבנה ו-וינצ'נזו גריפו בעט את הפנדל פנימה. וו יאנג יונג הבטיח את הניצחון של המארחת בתוספת הזמן.
פ.צ קלן ניצחה 0:1 את מיינץ בחוץ משער של אלביס רקסבצ'אי (55). האורחים שמרו על היתרון עד הסיום למרות ששיחקו רבע שעה בעשרה שחקנים לאחר שאונדריי דודה ספג כרטיס צהוב שני והורחק.

איטליה: ורונה חלפה על פני לאציו בטבלה

לאציו איבדה הערב גובה כאשר הפסידה 2:1 במשחקה הביתי מול ורונה במחזור ה-11 בליגה האיטלקית. מנואל לצארי (עצמי, 15) ואדריאן טמזה (67) הבקיעו לאורחים ועזרו להם לחלוף על פני יריבתם בטבלה. פליפה קאיסדו השווה זמנית (56).
5 צפייה בגלריה
צ'ירו אימובילה
צ'ירו אימובילה
צ'ירו אימובילה. לאציו בנסיגה
(צילום: EPA)
אודינזה ניצחה 2:3 את טורינו בחוץ בזכות שערים של איגנסיו פוסטו (24), רודריגו דה פול (54) ואיליה נסטרובסקי (69). אנדראה בלוטי (66) ופדריקו בואנצולי (67) לא עזרו יותר מדי למארחת. קרוטונה הביסה 1:4 את ספציה במשחק בו כיכב ג'וניור מסיאס עם שלושער (7, 33 ו-90). ארקדיוש רקה הוסיף (47) עוד שער למנצחת ודייגו פריאס השווה זמנית (18).
פורסם לראשונה: 18:33, 12.12.20