10 מ-12: מאז התיקו המאופס מול ריאל סוסיאדד במחזור הפתיחה, ריאל מדריד נכנסה לקצב וזה הניצחון השלישי ברציפות שלה בליגה, בתום ארבעה מחזורים. האלופה התקשתה מעט מול לבאנטה, אבל הצליחה לשמור על יתרון עד דקות הסיום, ואפילו הכפילה אותו בדקה האחרונה לניצחון מתוק 0:2.
בדקות הראשונות שתי הקבוצות לחצו זו על זו. קרן שהרים לוקה מודריץ' הגיעה בצורה מדויקת אל ויניסיוס, שעצר את הכדור ויירט אותו לשער (16). מאז ה איימו אחת על השנייה לסירוגין, כשבדקה ה-30 בעיטה אדירה של ניקולה ווקצ'ביץ' נעצרה במשקוף ולא הפכה לשער שוויון.
9 צפייה בגלריה
שחקני ריאל חוגגים
שחקני ריאל חוגגים
שחקני ריאל חוגגים את השער
(צילום: EPA)
9 צפייה בגלריה
ויניסיוס חוגג
ויניסיוס חוגג
ויניסיוס וקאסמירו מרוצים
(צילום: רויטרס)
9 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס. בפעם הבאה
(צילום: AFP)
סרחיו ראמוס כבש גם הוא, בדקה ה-67, מעוד בעיטה חופשית מושלמת של מודריץ' שמצאה אותו ברחבה, אבל השער נפסל בטענת נבדל אחרי דקות ארוכות של בדיקת ה-VAR. בדקות הסיום לבאנטה חיפשה שוויון, אניס ברדהי לחץ על השער של ריאל אבל תיבו קורטואה הצליח לשמור על הקבוצה שלו. מי שירד מהדשא שמח במיוחד היום הוא קארים בנזמה שהצליח לכבוש את השער הראשון שלו העונה בדקה האחרונה של תוספת הזמן (90+5).

מהלך המשחק

דקה 16': שער!!! 0:1 ריאל מדריד! קרן מושלמת של לוקה מודריץ' מצאה את ויניסיוס, שהשתלט נהדר על הכדור וירה אותו לרשת של איטור פרננדס.
30': וואו! לבאנטה כמעט השוותה. כדור גובה שהגיע לניקולה ווקצ'ביץ' ננגח בעוצמה וכמעט הפך לשער, למזלה של ריאל הכדור הגיע למשקוף ונבלם.
9 צפייה בגלריה
ויניסיוס חוגג
ויניסיוס חוגג
ויניסיוס חוגג
(צילום: רויטרס)
9 צפייה בגלריה
קסאמירו על הדשא
קסאמירו על הדשא
קאסמירו עם צהוב בדקה ה-4. צריך להיזהר
(צילום: gettyimages)
9 צפייה בגלריה
אסנסיו ופוסטיגו
אסנסיו ופוסטיגו
אסנסיו ופוסטיגו
(צילום: רויטרס)
34': ריאל לא עצרה. אחרי ניסיון מוקדם יותר של קארים בנזמה שיצא לקרן, הגיע עוד כדור של פדירקו ואלוורדה שיצא לקרן נוספת.
36': איזו התקפה של ריאל! מרקו אסנסיו פרץ מהאמצע, ומסר חכם לקאסמירו מימין. בנזמה חיכה ברחבה אבל הכדור שלו שוב פספס את השער.
51': טעות הגנה משוגעת של לבאנטה כמעט עלתה ביוקר. מודריץ' קלט את המהלך ובעט רוחב לבנזמה, ששוב בעט חזק אבל פגע רק בקורה. עדיין ללא השער הראשון שלו.
67': מודריץ' רשם עוד הגבהה נהדרת, סרחיו ראמוס עמד במקום הנכון ברחבה ונגח את הכדור לשער. אחרי דיון של מספר דקות ובדיקת השער אצל שופטי ה-VAR, הוחלט לפסול בגלל נבדל.
9 צפייה בגלריה
ראמוס
ראמוס
ראמוס ברגע של מחשבה
(צילום: AP)
9 צפייה בגלריה
קורטואה
קורטואה
מנסה לשמור שער נקי. קורטואה
(צילום: AP)
79': לבאטה רצתה את השוויון. דקות ארוכות של לחץ על השער של תיבו קורטואה, שבמהלך אחת ההצלות גם נפגע אך התאושש. אניס ברדהי רשם מספר ניסיונות שקירבו את הקבוצה שלו לשער.
90+5': שער!!! 0:2 ריאל מדריד! קארים בנזמה כבש את השער הראשון שלו העונה סוף סוף, שנייה אחת לפני שריקת הסיום ונעל את המשחק.

הרכבים

לבאנטה: איטור פרננדס; חורחה מיראמון, סרחיו פוסטיגו, רובן וסו, קרלוס קלארק; חוסה קמפאניה, ניקולה ווקצ'ביץ', מיקאל מלסה, אניס ברדהי; רוג'ר מרטי, חוסה לואיס מוראלס.
ריאל מדריד: תיבו קורטואה; נאצ'ו, רפאל וראן, סרחיו ראמוס, פרלנד מנדי; קאסמירו, לוקה מודריץ', פדריקו ואלוורדה, מרקו אסנסיו; קארים בנזמה, ויניסיוס.

ניצחון ראשון לאלאבס, אוסאסונה ניצחה את סלטה

מוקדם יותר היום אלאבס חגגה שלוש נקודות ראשונות מ-0:1 בבית על אתלטיקו בילבאו, לאחר שבארבעת המחזורים הראשונים בליגה השיגה תיקו אחד ושלושה הפסדים. את השער היחיד כבש רודריגו אלי (74).
9 צפייה בגלריה
שחקני אלאבס חוגגים
שחקני אלאבס חוגגים
שחקני אלאבס חוגגים ניצחון ראשון
(צילום: gettyimages)
עבור אוסאסונה זה היה הניצחון השני בליגה, אחרי 0:2 את סלטה ויגו. רק במחזור הקודם הובסה 3:1 על ידי לבאנטה, ובמחזור הבא תצא למפגש חוץ עם אייבאר. לסלטה מצפה מפגש ביתי מול אתלטיקו מדריד, שתבוא נחושה להתאושש משתי תוצאות התיקו המאופס האחרונות על חשבונה של המארחת.
פורסם לראשונה: 16:49, 04.10.20