ברצלונה ידעה כי כל דבר מלבד ניצחון על ריאל סוסיאדד, שלא לדבר על הפסד, עלול היה לסבך אותה במאבקי הצמרת. החבורה של רונלד קומאן התעלתה וגברה על מוליכת הטבלה 1:2 בקאמפ נואו, ג'ורדי אלבה ופרנקי דה יונג מחקו פיגור במחצית הראשונה.
המאמן ההולנדי היה מרוצה בסיום: "זו הייתה המחצית הראשונה הכי טובה שלנו העונה. זה היה מאמץ קבוצתי, היינו טובים עם הכדור וגם לחצנו טוב. אהבתי את הגישה של השחקנים, זה המקום שאנחנו רוצים להיות בו". קומאן גם ציין את הנחישות בהגנה והתייחס לכך שברצלונה חזרה לעניינים בליגה: "הרבה דברים יכולים לקרות, זה תלוי בנו".
3 צפייה בגלריה
לאו מסי חוגג עם החברים
לאו מסי חוגג עם החברים
לאו מסי חוגג עם החברים
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
לאו מסי ורונלד קומאן
לאו מסי ורונלד קומאן
לאו מסי ורונלד קומאן
(צילום: AFP)
קומאן גם החמיא לשני הבלמים שפתחו ושבדרך כלל לא מקבלים הרבה דקות, רונלד אראוחו ואוסקר מינגסה. "הם יודעים איך לשחק תחת לחץ, אין אוהדים וזה שונה. שניהם הוכיחו שאפשר לסמוך עליהם ביחד. העדפתי לפתוח איתם בגלל המהירות והאיכויות שלהם".
ב"מונדו דפורטיבו" הסכימו עם קומאן לגבי המחצית הראשונה: "ברצלונה פגשה יריבה שהגיעה עם ביטחון שיא ושפתחה טוב את המשחק. בארסה חזרה ללה ליגה וניצחה את סוסיאדד בפעם ה-25 ברציפות בקאמפ נואו. קומאן האמין בשחקני הבית ונתן את ההזדמנות לאראוחו ומינגסה".
3 צפייה בגלריה
אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן
רשם החמצה מזעזעת. אנטואן גריזמן
(צילום: AFP)
ב"ספורט" כתבו שברצלונה חזרה לחיים עם הניצחון הזה ושזו הייתה הגרסה הטובה ביותר שלה העונה. למרות זאת, היא ספגה ביקורת על חוסר היעילות שלה ליד השער, בעיקר של אנטואן גריזמן שרשם החמצה ענקית, מה שגרם לדקות מתוחות בסיום. אגב, לאו מסי לא הצליח לכבוש ולהשתוות לפלה עם מספר השערים הגדול ביותר בקבוצה אחת - 643, הישג שהברזילאי רשם בסנטוס.
ברצלונה תפגוש את סוסיאדד גם בחצי גמר הגביע הספרדי, כך נקבע בהגרלה שנערכה היום. המשחק יתקיים ב-13 בינואר בקורדובה. בחצי הגמר השני ייפגשו ריאל מדריד ואתלטיק בילבאו. המפגש ייערך במלאגה יום לאחר חצי הגמר הראשון.