היממה הדרמטית של הכדורגל העולמי ממשיכה בכל הכוח והחדשות האחרונות מגיעות מכיוונה של טוטנהאם, שפיטרה את ז'וזה מוריניו. ראיין מייסון שאימן את קבוצת הנוער של המועדון וכריס פאוול שעומד בראש האקדמיה, יעמדו על הקווים עד לסיום העונה.
בהודעה מטעם המועדון אמר היו"ר, דניאל לוי: "ז'וזה הוא מקצוען אמיתי שהוכיח עמידות במהלך תקופת הקורונה. ברמה האישית, נהניתי לעבוד לצידו ומצטער על כך שדברים לא הסתדרו כמו שקיווינו. הוא תמיד יתקבל אצלנו בברכה ואנחנו מודים לו ולצוותו על תרומתם למועדון".
3 צפייה בגלריה
ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו. סוף הדרך בטוטנהאם
(צילום: AFP)
המנג'ר הגיע ללונדון בנובמבר 2019 במקום מאוריסיו פוצ'טינו והיה חתום על חוזה עד 2023. בעונה שעברה חילץ את טוטנהאם מהתחתית והוביל אותה למקום השישי ולשמינית גמר ליגת האלופות, שם הודחה מול לייפציג.
הספרס דווקא פתחו נהדר את העונה הנוכחית בפרמייר-ליג, אבל איבדו גובה בהמשך וניצחו פעם אחת בלבד בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלהם. במקביל הם הודחו מהליגה האירופית על ידי דינמו זאגרב. טוטנהאם מדורגת כעת במקום השביעי בטבלה ורחוקה 4 נקודות מצ'לסי, שבמקום הרביעי (ולה גם משחק חסר).
3 צפייה בגלריה
ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו
לא נשאר בלונדון. מוריניו
(צילום: גטי אימג'ס)
3 צפייה בגלריה
הארי קיין
הארי קיין
הארי קיין. יתרגל מנג'ר חדש
(צילום: רויטרס)
המשמעות היא סבירות גבוהה לאובדן ממשי של הסיכוי לכרטיס לליגת האלופות, אבל טוטנהאם היא אחת מ-12 הקבוצות שהצטרפו לסופר-ליג, כך שבכל מקרה היא לא אמורה לשחק במפעל של אופ"א נכון לעכשיו בין אם הליגה תצא לדרך כבר בקיץ הקרוב ובין בגלל סנקציה מצד אופ"א.
ביום ראשון מצפה לטוטנהאם גמר גביע הליגה מול מנצ'סטר סיטי וייתכן שהקרבה למשחק האיצה את הבעלים דניאל לוי לקבל את ההחלטה.