מנצ'סטר יונייטד איבדה שתי נקודות חשובות שהיו מקרבות אותה מאוד לעבר הבטחת המקום בליגת האלופות בעונה הבאה. השדים האדומים סיימו רק ב-1:1 ביתי עם ווסטהאם ויאבקו ראש בראש מול לסטר על הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה.
יונייטד ספגה רגע לפני סיום המחצית אחרי שמיקייל אנטוניו הכניע את דויד דה חאה, אבל מייסון גרינווד, בשער הליגה העשירי שלו, הצליח להשוות בדקה ה-51. יותר מזה המארחת לא השיגה והשתיים נפרדו בתיקו.
2 צפייה בגלריה
מייסון גרינווד
מייסון גרינווד
עונה נפלאה לילד. מייסון גרינווד
(צילום: AFP)
לשמחתם של הפטישים הנקודה הזו הספיקה להם כדי להבטיח עונה נוספת בפרמייר-ליג, אבל ליונייטד יש עדיין משימה במחזור האחרון.
למעשה כל תוצאה פרט להפסד תסדר לאולה גונאר סולשיאר את המקום בצ'מפיונס, אבל אם השועלים ינצחו, הם יעקפו את יריבתם על הכרטיס בטבלה וישאירו אותה, שוב, רק בליגה האירופית.

ווסט ברומיץ' בפרמייר-ליג, חמד וצ'רלטון ירדו

דרמה של המחזור האחרון בליגת המשנה. ווסט ברומיץ' אמנם סיימה רק ב-2:2 ביתי מול ק.פ.ר, אבל זה הספיק לה כדי להשיג את הכרטיס האוטומטי השני לפרמייר-ליג הודות להפסד של ברנטפורד (2:1 לברנסלי שירדה לפני המחזור), שהיה גם השני שלה ברצף.
2 צפייה בגלריה
לידס
לידס
שלחה את צ'רלטון לליגה השלישית. לידס
(צילום: Getty Images)
ברנטפורד תנסה להעפיל בכל זאת דרך הפלייאוף, אך היא מגיעה אליו במומנטום רע מאוד. סוונזי תהיה היריבה שלה כשהמנצחת תפגוש את המנצחת בין פולהאם וקארדיף.
לידס, שכבר הבטיחה את ההעפלה, דווקא התאמצה והביסה 0:4 קליל את צ'רלטון של תומר חמד (לא היה בסגל) – וגם הורידה אותה לליגה השלישית. אם הייתה מנצחת, הייתה נשארת, שכן ברמינגהאם הפסידה 3:1 לדרבי.
פורסם לראשונה: 22:02, 22.07.20