יממה לאחר שמנצ'סטר יונייטד עלתה לפסגה האנגלית לראשונה אחרי שלוש שנים וחצי, סיטי העבירה הערב (רביעי) מסר ליריבה העירונית: אל תשכחו לספור אותנו במאבק האליפות.
החבורה של פפ גווארדיולה רשמה 0:1 על ברייטון, העפילה למקום השלישי בפרמייר-ליג והתקרבה לשדים האדומים. לסיטי (לה עוד יש משחק חסר להשלים) 32 נקודות, אחת פחות מליברפול השנייה וארבע מיונייטד.
3 צפייה בגלריה
שחקני סיטי חוגגים
שחקני סיטי חוגגים
רחוקים רק 4 נקודות מהספגה. שחקני סיטי
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
פודן בשמיים
פודן בשמיים
פודן בשמיים
(צילום: EPA)
פיל פודן כבש את השער הבודד (44) - והפך, מי היה מאמין, למלך שערי הקבוצה העונה בכל המסגרות (8). על הדרך, פודן (בגיל 20 ו-230 ימים) הוא הקשר הצעיר ביותר בפרמייר-ליג מאז דלה עלי ב-2016 שמגיע ל-10 שערים בקריירה. אגב, מי שבישל לו את השער היה קווין דה בריינה, שרשם בישול מספר 14 העונה בליגה. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן החמיץ ראחים סטרלינג פנדל. לא שזה שינה הרבה.
אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, טוטנהאם נעצרה כשסיימה בתיקו 1:1 עם פולהאם. הארי קיין העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-25, אבל איבן קבאליירו השווה בדקה ה-74 וקבע את תוצאת המשחק.
3 צפייה בגלריה
הארי קיין
הארי קיין
קיין. טוטנהאם החמיצה הזדמנות להיצמד לפסגה
(צילום: רויטרס)
אחרי 17 מחזורים טוטנהאם מדורגת אמנם במקום השישי בטבלה, אבל במרחק של שש נקודות בלבד מהמוליכה מנצ'סטר יונייטד. מצבה של פולהאם לעומת זאת רע בצורה משמעותית: האורחת במקום ה-18, שמוביל לנשירה מהפרמייר-ליג. זה היה תיקו חמישי ברציפות שלה בליגה.