דייגו ארמנדו מראדונה, שחגג 60 ביום שישי האחרון, אושפז בבית חולים בעיר לה פלאטה שבארגנטינה והערב (שלישי) נודע כי שחקן העבר האגדי ייאלץ לעבור ניתוח עוד הלילה, בשל קריש דם שנמצא במוחו.
על פי העיתון "קלארין", הפציעה נגרמה בשל נפילה או מכה שספג בראשו. "יכול להיות שזה קרה לפני חודש, או לפני חמש שנים - אי אפשר לדעת", נכתב. חברו הקרוב ומנהלו, סטפנו צ'צ'י, הסביר: "דייגו כנראה חטף מכה בראש ולא שם לב, זה יכול לקרות אחרי הכדורים שהוא לקח לנדודי שינה. הרופאים הבהירו לי שזה לא ניתוח מסוכן".
4 צפייה בגלריה
דייגו מראדונה בטירוף
דייגו מראדונה בטירוף
ניתוח חירום. מראדונה
(צילום: AFP)
בארגנטינה המעריצים רוצים להיות קרוב לדייגו
"הוא היה מבואס מאוד בימים האחרונים והאנמיה הוסיפה לכך. הגוף שלו עמד בהמון מבחנים לאורך השנים בשל סגנון חייו, וגם המגפה לא עזרה. הוא היה כלוא בבית למשך חודשים עם שף ועוזר, אבל אפילו לא פגש את המשפחה שלו. כל מי שאוהב אותו צריך להתפלל בשבילו".
את האמת, הדיווחים מארגנטינה די מפתיעים. בעיקר כי רופאו האישי של מספר 10 האגדי, ד"ר לאו לוקה, מסר מוקדם יותר היום כי "לא נשקפת למראדונה סכנת חיים והוא חולה פסיכולוגית, מה שעלול להשפיע על בריאותו הפיזית".
4 צפייה בגלריה
דייגו מראדונה
דייגו מראדונה
אגדת כדורגל
(צילומים: AP, gettyimages)
ד”ר לוקה הסביר מדוע אישפז את מראדונה: "לא אהבתי את מה שראיתי ולכן הוא אושפז. ראיתי אותו כשהוא מראדונה הרע, וכשהוא מראדונה הרע, הוא לא מוכן לקבל עזרה. לפעמים צריך להתערב וזה היה הרגע לעשות את זה. לא מדובר בהתמכרות והוא לא נשלח למרכז גמילה".
"הוא איבד משקל לאחרונה אבל זה כי הוא התאמן ואכל נכון. יש לו ימים בהם מצבו מצוין ויש ימים שלא ממש. שום דבר לא קל עם דייגו. כשאני רואה את זה, זה הורג אותי. זה הגיע למצב שהוא כבר אמר לי שהוא לא רוצה לראות אותי", הוסיף.
4 צפייה בגלריה
דייגו מראדונה
דייגו מראדונה
מעריצים ממתינים לבשורות מחוץ לבי"ח
(צילום: AFP)
מראדונה, שמאמן בימים אלה את חימנסיה מהליגה הראשונה בארגנטינה, עמד על הקווים בניצחון של קבוצתו 0:3 על פטרונטו ביום שבת.