צפו בתקציר: סלטה ויגו - ברצלונה
(ONE)
ברצלונה שוב נגד החלטות השיפוט. הקטלאנים איבדו אתמול שתי נקודות יקרות במרוץ האליפות, כשסיימו ב-2:2 אצל סלטה ויגו - ויש להם על מי להתלונן. הנקודה אמנם החזירה את בארסה לפסגה, אך ריאל מדריד תוכל הערב (23:00) לחזור לשם ואפילו לפתוח פער של שתי נקודות - אם תנצח בחוץ את אספניול.
בברצלונה טענו שני דברים: הראשון, מדוע לא נשרק פנדל על לאו מסי, אחרי שהוא הוכשל וצוות ה-VAR החליט להתעלם מהמהלך. השני, העבירה של ג'רארד פיקה, שהובילה לבעיטה החופשית ולשער השוויון של סלטה, שאפילו לטענת התקשורת הספרדית כלל לא הייתה צריכה להישרק.
2 צפייה בגלריה
ארתורו וידאל
ארתורו וידאל
וידאל עצבני. ריאל בדרך לאליפות?
(צילום: AFP)
"תחושת תסכול", הודה לואיס סוארס, כובש הצמד לבארסה, בסיום. "איבדנו שתי נקודות שהיה אסור לנו להפסיד. אני לא יודע אם הליגה בורחת, אבל נותרו משחקים קשים. עכשיו נצטרך לחכות שריאל תאבד נקודות". כשסוארס נשאל מדוע הקבוצה מתקשה מול סלטה בבלאידוס הוא השיב: "המאמנים צריכים לבדוק את זה". בתקשורת טענו שמדובר בהתרסה נגד סטיין.
מאמן בארסה, קיקה סטיין, ניסה למצוא תירוצים ליכולת: "לא היינו צריכים להגיע למצב הזה. במחצית הראשונה היינו הרבה יותר טובים וחייבים להוליך בתוצאה גבוהה יותר. נכון שלפני 11 ימים היינו עם יתרון של שתי נקודות על פני ריאל, הסיפור הוא שאנחנו צריכים לטעות פחות. נילחם עד הסוף ונרצה לזכות באליפות".
2 צפייה בגלריה
קיקה סטיין
קיקה סטיין
התקשורת טוענת שהשחקנים מפנים לסטיין את הגב
(צילום: getty images)
סטיין חטף ביקורת על כך שהכניס את אנטואן גריזמן שוב רק כמחליף וענה: "זה לא שייך למחיר של השחקן. בשבוע שעבר בחרנו הרכב מסוים והפעם שיחק הרכב אחר. בשבוע שעבר שאלתם אותי מדוע אנסו פאטי לא שיחק. אני מקבל החלטות מקצועיות נטו".
שער "מונדו דפורטיבו"

שער "ספורט"
בעיתון "מארקה" נכתב שסטיין איבד את חדר ההלבשה ושמעמדו הדרדר בעקבות התוצאה. בידיעה נכתב שרבים מהשחקנים מתעלמים מהמאמן כשהוא מדבר איתם, דבר שקורה גם באימונים. בעיתון נכתב שחלק מהשחקנים הבכירים טענו שהם סיימו אימונים בתחושה של בזבוז זמן ואמרו זאת בקול רם לסובבים אותם. בעקבות זאת חש הנשיא ג'וזף מריה ברתומאו כי טעה בהחלטתו למנות את סטיין למאמן.
סטיין סיכם: "מה חסר לברצלונה? אולי קצת מחץ. לפעמים עלינו להיות טובים יותר בהגנה, הרי אי אפשר כל הזמן לתקוף". גם בתקשורת הספרדית, ולא רק זו של מדריד, ביקרו את המשחק של ברצלונה. "משמחה לאכזבה", נכתב בכותרת של "ספורט". מונדו דפורטיבו התייחס לעבירה שהובילה לבעיטה החופשית המצוינת של יאגו אספאס: "עבירה קטלנית". עוד נאמר בכתבה על המשחק: “בארסה זרקה את הניצחון לפח אחרי שהיה כבר בידיה".
ארתור, ששולב אתמול כמחליף, טס לטורינו על מנת לעבור בדיקות רפואיות ביובנטוס. הוא אמור לעבור לאלופת איטליה במסגרת עסקה בה יעשה מיראלם פיאניץ' את הדרך ההפוכה.