קון אגוארו קרוב לחתימה בברצלונה. בעיתון "אס" דווח שהנשיא החדש ג'ואן לאפורטה עומד לסכם עם החלוץ הארגנטינאי על הצטרפותו למועדון.
אגוארו יגיע בחינם אחרי שיסיים את חוזהו במנצ'סטר סיטי ביוני הקרוב. הוא יחתום לשנתיים, עד יוני 2023. הצטרפותו עשויה להוביל לכך שגם לאו מסי ימשיך במועדון, אחרי שביקש כזכור לעזוב בקיץ שעבר, כאשר הנשיא הקודם ג'ורדי ברטומאו כיהן עדיין בתפקידו.
3 צפייה בגלריה
סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו
ישחק עם מסי בבארסה. קון אגוארו
(צילום: AP)
התחושה בברצלונה אופטימית אחרי הבחירות האחרונות. בנוסף, הקבוצה עשויה לחזור לתמונת המאבק על אליפת ספרד בעונה הנוכחית אם תנצח מחר (שני, 22:00) את ווסקה ותצמק לארבע נקודות בלבד את הפער מהמקום הראשון בטבלה.
בארסה נהנתה מהתיקו 0:0 של המוליכה אתלטיקו מדריד עם חטאפה. המוליכה לא הצליחה לנצח יריבה ששיחקה ב-10 שחקנים ומאמנה, דייגו סמאונה הגיב: "המחצית הראשונה שלנו לא הייתה טובה. המשחק לא היה שוטף, המעברים לא היו טובים ולא היה עומק. במחצית השנייה השתפרנו. אנחנו צריכים להיות יותר רגועים כי הליגה הזו קשה מאוד. ברצלונה וריאל מדריד לא יפסידו יותר עד לסיום העונה ואנחנו צריכים למצוא את הדרך. זה נורמלי שיש לחץ אחרי שאנחנו מובילים את הטבלה כל העונה".
3 צפייה בגלריה
דייגו סימאונה
דייגו סימאונה
"זה נורמלי שיש לחץ". דייגו סימאונה
(צילום: AFP)
הקולצ'ונרוס איבדו מהתנופה בה היו בתחילת העונה ואיבדו 11 נקודות ב-8 המחזורים האחרונים. בנוסף, בכלי התקשורת בספרד דווח על כך שהקשר סאול ניגס שוקל לעזוב את הקבוצה ולעבור לבאיירן מינכן המעוניינת בו.
בעבר נחשב סאול לבאנקר בהרכב, אבל העונה פתח בהרכב רק ב-21 מתוך 36 משחקים ובנוסף הוחלף 9 פעמים. סעיף השחרור בחוזהו עומד על 150 מיליון אירו, אבל בעיתון "אס" נכתב שאתלטיקו תהיה מוכנה למכור אותו תמורת סכום שינוע בין 30 ל-50 מיליון אירו.

זידאן: "טוב שיש לנו אופי, אבל היינו צריכים להבקיע קודם"

לא רק ברצלונה, גם ריאל מדריד נמצאת בתמונה ועשויה לשמור על התואר בו זכתה בשנה שעברה אחרי שהפכה פיגור 1:0 לניצחון 1:2 על אלצ'ה מצמד של קארים בנזמה.
3 צפייה בגלריה
זידאן על הקווים
זידאן על הקווים
"היו שערים יפים, ניצחנו בצדק". זידאן
(צילום: AFP)
מאמן ריאל מדריד, זינדין זידאן, הגיב: "ההרגשה טובה אחרי המהפך שעשינו. האמנו במה שעשינו והיו לנו הזדמנויות להבקיע קודם לכן. היו שני שערים יפים והניצחון הזה מוצדק. ניצחנו בזכות הסבלנות ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד נקודות. זה מוצא חן בעיני שאנחנו מגלים אופי, אבל הייתי רוצה שנכבוש קודם וכך נוכל להיות יותר רגועים".