ביבארס נאתכו כבש הערב (רביעי) שער ניצחון שהעלה את פרטיזן בלגרד לגמר הגיע הסרבי אחרי 0:1 מתוק על הכוכב האדום בדרבי. קפטן הנבחרת שמבקיע בעיקר ממצבים נייחים, כבש הפעם דווקא שער שדה. נאתכו קיבל כדור רוחב ומשמונה מטרים בעט כדור חלש וניצל הדיפה רעה מאוד של השוער ורץ לחגוג (57). בדקה ה-67 הוא הוחלף.
בניגוד לרוב אירופה שם המשחקים מתקיימים ללא קהל, בסרביה לא ממש מקפידים על ריחוק חברתי וכמו שנהוג בדרבי הלוהט הזה, האוהדים סיפקו מופע אבוקות.
צפו באווירה המטורפת בדרבי של בלגרד

וייסמן שוב כבש

שון וייסמן חזר לככב הערב עם שער מרשים עם העקב ובישול, אבל זה לא עזר יותר מדי לוולפסברגר שספגה 4:2 ביתי מהרטברג במשחק שנערך במסגרת המחזור ה-25 בליגה האוסטרית. כבר בדקה החמישית החלוץ הישראלי בישל למארק-אנדרה שמברוק את הראשון של וולפסברגר. הרגע הגדול של החלוץ הישראלי הגיע בדקה ה-37. כדור שנבעט מחוץ לרחבה כבר עשה את דרכו החוצה, אבל וייסמן הצליח להסיט אותו פנימה עם העקב.
היתרון לא החזיק מעמד. זה החל עם שוויון של רייקו ראפ לפני המחצית (40), המשיך עם כרטיס צהוב שני שספג נמניה רניץ' (47) והסתיים עם שלושה שערים נוספים שכבשה האורחת. בעקבות ההפסד ירדה וולפסברגר למקום השלישי בטבלה.
1 צפייה בגלריה
שון וייסמן בועט לשער
שון וייסמן בועט לשער
עונה גדולה שלו. וייסמן
(צילום: רויטרס)
וייסמן כבש כבר 24 שערי ליגה ו-31 בכל המסגרות. הוא מדורג במקום הראשון בטבלת המבקיעים של הליגה האוסטרית עם שלושה גולים יותר מפאטסון דאקה, שנחשב לכוכב העולה של הליגה וסוג של יורש לארלינג הולאנד.
ישראלי נוסף שמשחק היום הוא ביברס נאתכו, כאשר פרטיזן בלגרד שלו פוגשת בשעה זו לדרבי את הכוכב האדום במסגרת חצי גמר הגביע.
פורסם לראשונה: 20:38, 10.06.20