גם החוב של ריאל מדריד נחשף. אחרי שפורסם כי ברצלונה חייבת סכום עתק של 1.173 מיליארד אירו, פרסמה היום (שלישי) הנהלת אלופת ספרד את גובה החובות בהן היא שקועה: 355 מיליון אירו.
מתוך הסכום העצום הזה, חייבת הקבוצה 114 מיליון אירו על השיפוצים הנעשים באצטדיון סנטיאגו ברנבאו. ריאל כבר לקחה מהבנק המקומי הלוואה בסכום של 100 מיליון אירו, וחלק גדול מיתר החוב הינו עבור רכישת שחקנים.
2 צפייה בגלריה
פלורנטינו פרס
פלורנטינו פרס
נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס
(צילום: AFP)
שחקני ריאל מדריד חזרו היום לאימונים אחרי יומיים של מנוחה, והתכוננו לקראת המשחק הקרוב בשבת מול לבאנטה. המגן דניאל קרבחאל, שמחלים מפציעה, שב לאימונים ואמור להיות כשיר. לעומת זאת, סרחיו ראמוס עדיין לא החלים מפציעה בברכו למרות שחזר להתאמן עם כדור.
בנושא אחר, לוקה יוביץ', שהושאל מריאל לפרנקפורט, סיפר מדוע לא הצליח במדי הבלאנקוס: "לא היה לי מזל בספרד, אני חושב שחוסר ההצלחה שלי נבע מהדקות המעטות שקיבלתי על המגרש. אף פעם לא קל בקבוצה כזו, הסגנון בה שונה והלחץ גדול מאוד".
2 צפייה בגלריה
לוקה יוביץ'
לוקה יוביץ'
יוביץ' במדי פרנקפורט
(צילום: EPA)

עונש לקונטה אחרי העימות עם השופט

מאמן אינטר, אנטוניו קונטה, הורחק משני משחקים ונקנס ב-20,000 אירו מכיוון שצרח ואיים על השופט פאביו מרסקה בתיקו 0:0 עם אודינזה. קונטה זעם על כך השופט שלא שלף כרטיס אדום לשחקן מהקבוצה היריבה, ואמר לו "תמיד זה אתה, גם כשיש VAR". בנוסף, כעס על כך שמרסקה לא הוסיף לטענתו מספיק זמן פציעות.
על פי הדיווחים, השניים היו קרובים לעימות פיזי בירידה לחדר ההלבשה והדבר נמנע רק בהתערבות האנשים שעמדו בקרבתם. המנהל הטכני של אינטר, קשר העבר גבריאל אוריאלי, נקנס ב-5,000 אירו והורחק ממשחק אחד בגלל מעורבותו בתקרית.