בורנמות' רשמה אחר הצהריים (ראשון) את הפסדה ה-22 העונה בפרמייר-ליג, 2:0 בבית לסאות'המפטון במסגרת המחזור ה-37 והלפני אחרון, והיא על סף ירידה לצ'מפיונשיפ אחרי חמש שנים בליגה הבכירה.
דני אינגס כבש את שער הניצחון של סאות'מפטון בדקה ה-41, אחרי שהשתחרר מהגנת בורנמות' בתוך הרחבה ובעט לפינה הימנית ופנימה. אינגס יכול היה להשלים צמד במחצית השנייה, אבל החמיץ מהנקודה הלבנה (59). סם סורידג' כבר חשב שהשווה בתוספת הזמן, אבל טכנולוגיית ה-VAR תפסה אותו בנבדל. המילה האחרונה הייתה של צ'ה אדמאס, שכבש בדקה ה-99.
2 צפייה בגלריה
דני אינגס
דני אינגס
אינגס
(צילום: AFP)
בורנמות', שמדורגת במקום ה-18 עם 31 נקודות, נמצאת במלחמה ישירה עם ווטפורד, שמדורגת במקום ה-17 (מעל לקו האדום), ולה שלוש נקודות יותר ושני משחקים עד סיום העונה, וגם עם אסטון וילה (מקום 19), לה אותו מספר נקודות כמו הדובדבנים. גם לווילה יש שני משחקים עד לסיום העונה.
אותה ווטפורד הודיעה היום על פיטוריו של נייג'ל פירסון במטרה לזעזע את השחקנים לקראת שני המחזורים האחרונים. הוא המאמן השלישי שעוזב את הקבוצה ב-2019/20, אחרי חאבי גרסיה וקיקה סאנצ'ס פלורס.
2 צפייה בגלריה
צ'ה אדאמס
צ'ה אדאמס
אדאמס
(צילום: gettyimages)

משחקים עד סיום העונה

ווטפורד: מנצ'סטר סיטי (ב), ארסנל (ח)
בורנמות': אברטון (ח)
אסטון וילה: ארסנל (ב), ווסטהאם (ח)
הקרב על המקום בליגת האלופות לוהט ולסטר עלולה לאבד אותו. זאת אחרי 3:0 בלונדון לטוטנהאם, שטיפסה מנגד למקום השישי והתקרבה לעבר הבטחת הכררטיס לליגה האירופית. הקבוצה של ברנדן רוג'רס אמנם עדיין רביעית (62 נקודות), אבל מנצ'סטר יונייטד (62) תוכל לעקוף אותה אם תנצח מחרתיים את ווסטהאם. שער עצמי של ג'יימס ג'סטין (6) וצמד של הארי קיין (37 ו-40) סגרו עניין עוד במחצית הראשונה.