צ'לסי עשתה היום (ראשון) את העבודה שלה והעפילה לשמינית גמר הגביע האנגלי עם 1:3 על לוטון מליגת המשנה הודות להצגה של חלוץ נבחרת אנגליה טמי אברהם.
פיינליסטית העונה שעברה קיבלה שלושער מאברהם (11, 17 ו-74), כשבתווך ג'ורדן קלארק (30) רק צימק. בדקה ה-86 טימו ורנר קיבל הזדמנות לכבוש גם הוא, אבל החטיא מהנקודה הלבנה.
1 צפייה בגלריה
שחקני צ'לסי חוגגים
שחקני צ'לסי חוגגים
יופי טמי! שחקני צ'לסי חוגגים עם אברהם
(צילום: רויטרס)
לסטר סיפקה מחצית ראשונה רעה מול ברנטפורד מליגת המשנה, ספגה מרגלי מאדס סורנסן (6) ולא ממש סיכנה את השער של יריבתה. אבל כנראה שברנדן רוג'רס אמר משהו לשחקנים שלו בחדר ההלבשה, שכן הם חזרו לכר הדשא אחרת לחלוטין. צ'נגיז אונדר השווה כבר בדקה ה-46, יורי טיילמאנס הפך כעבור חמש דקות וג'יימס מדיסון (71) חתם בדרך לניצחון 1:3.
אברטון לא התקשתה לעלות לשלב הבא עם 0:3 ביתי על שפילד וונסדיי מהליגה השנייה. דומיניק קאלברט-לואין העלה את הטופיז ליתרון (29), רישרליסון הכפיל (59) וירי מינה הבקיע את השלישי (62). חאמס רודריגס בישל את השניים האחרונים.
גם ברנלי, שחתומה על קטיעת הרצף הביתי המדהים של ליברפול ביום חמישי האחרון, תהיה בשמינית הגמר אחרי 0:3 חלק על פולהאם בחוץ. ג'יי רודריגס (31 ו-71 בפנדל) וקווין לונג (81) הבקיעו את השערים.
פורסם לראשונה: 16:08, 24.01.21