ליברפול פתחה אתמול עונה בפרמייר ליג ברגל ימין, עם ניצחון גדול ודרמטי באנפילד, 3:4 על העולה החדשה לידס יונייטד. ואולי יותר נכון לומר שהאדומים פתחו ברגל שמאל דווקא, כי שלושה מהשערים שלהם הגיעו מרגלו השמאלית של מוחמד סלאח.
השער האחרון הגיע בפנדל בדקה ה-88, ואת החגיגה של סלאח אחריו לא רבים הבינו ברגע הראשון. לאחר מכן התברר כי מדובר במחווה לחבר. סלאח כיסה בשתי ידיו את שתי אוזניו והוציא לשון מול המצלמה, חיקוי של הדרך בה נוהג חברו לנבחרת וקשר אל אהלי המצרית, מועאמן זכאריה. זכאריה אובחן כחולה ALS בחודש שעבר, מחלה שפוגעת בתאים עצביים במוח ובעמוד השדרה, והוא לא יוכל לשחק יותר כדורגל.
2 צפייה בגלריה
סלאח חוגג במחווה לחברו מאל אהלי
סלאח חוגג במחווה לחברו מאל אהלי
סלאח חוגג במחווה לחברו מאל אהלי
(צילום: Getty Images)
2 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
יורגן קלופ
(צילום: Getty Images)
מבחינת ליברפול המטרה הושגה אבל ליורגן קלופ יש הרבה על מה לדבר עם החניכים שלו, בעיקר בצד ההגנתי. "טוב, השארנו לעצמנו מקום לשיפור, אבל איזו יריבה הייתה לנו!", אמר בחיוך כדרכו המאמן הגרמני בסיום כשהוא מחמיא ללידס ולמאמנה מרסלו ביילסה. "לידס קבוצה שגורמת לך לעשות טעויות, וזה היה משחק כדורגל נהדר. כמובן שיש לנו מקום לשפר את הצד ההגנתי, אבל זה לגמרי טבעי אחרי המחזור הראשון של העונה".
על סלאח אמר קלופ: "שאפו וברכות למו, הוא שחקן מיוחד מאוד. המספרים אומרים חלק מזה, את השאר רובכם אפילו לא יודעים", התייחס המאמן לעובדה שסלאח הוא הראשון בתולדות המועדון שכובש במשך ארבע עונות ברציפות במחזור הפתיחה, והראשון שכובש שלושער במחזור הפתיחה מאז ג'ון אולדרידג' ב-1988. "ההופעה שלו הייתה דוגמה טובה ליכולת שלו ללחוץ ללא הפסקה והוא ראוי לכל המחמאות. זו הייתה אחת ההופעות הטובות שלו בקבוצה, והיו רבות. רק שימשיך".