מנור סולומון כבש אתמול פעם שנייה העונה מול ריאל מדריד, וכמובן זכה לפרגונים מכל עבר. כן, גם בספרד, למרות ה-0:2 של שחטאר על הבלאנקוס, שנמצאים בסכנת הדחה מליגת האלופות.
בתקשורת האירופית החמיאו לישראלי על השער הנהדר והעניקו לו ציון גבוה על ההופעה שלו, למרות שנכנס כמחליף רק באמצע המחצית השנייה. בתקשורת האוקראינית נתנו לסולומון את הציון 6.5 על אף העובדה ששותף ל-16 דקות בלבד. "הניסיונות של האורחים היו מסוכנים יותר, אבל שחטאר החזיקה מעמד. ואז קרה דבר בלתי נתפס. באחת מהתקפות הנגד הנדירות של שחטאר, מייקון הותיר את סולומון לבדו. הישראלי לא פחד להשתלט על הכדור, ובבעיטה חזקה לפינה הקרובה אילץ את טיבו קורטואה להוציא כדור נוסף מהרשת. ילד פלא".
3 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
סולומון חוגג עם החברים מול ריאל
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
"ילד פלא". סולומון
(צילום: EPA)
"במארקה", המזוהה עם ריאל מדריד, הודו: "ברגע שסולומון קיבל את הכדור, הוא לא היסס לרגע. הישראלי התקדם עוד ועוד על המגרש, חתך לצד ימין וקבר את התקוות של ריאל מדריד. קורטואה לא יכול היה לעשות דבר מולו".
ב"אס" כתבו: "סולומון השלים את הניצחון והותיר את הקבוצה הספרדית בהלם מוחלט. בדקה ה-82, אחרי סלאלום אדיר וסיום מרשים לפינה. הוא לא היה זמן רב על המגרש, אבל הטביע את חותמו. סוף המשחק עבור ריאל?".
3 צפייה בגלריה
מנור סולומון כובש
מנור סולומון כובש
"לקורטואה לא היה שום סיכוי"
(צילום: EPA)
גם בקטאלוניה, כצפוי, עקצו את ריאל ובחרו להחמיא לקשר הישראלי של שחטאר: "כשריאל מדריד הייתה עסוקה בחיפוש אחר שוויון, הגיע סולומון. הישראלי תפס את הלבנים לא מוכנים, הפתיע את קורטואה בבעיטה חזקה לאחר שחצה את כל המגרש לבדו והשאיר את מדריד קפואה".
באתר הניתוחים הסטטיסטיים Whoscored זכה סולומון לציון 7.5 - השלישי בטיבו בשחטאר אחרי הבלם ויטאו (7.8) והשוער אנטולי טרובין (7.7). זהו שערו הרביעי של סולומון בליגת האלופות (בשנתיים בסך הכל): את הרשת מצא גם מול אטאלנטה ומנצ'סטר סיטי אשתקד. הכישרון בן ה-21 השתווה לערן זהבי וברוך דגו עם מספר השערים בצ'מפיונס - רק יוסי בניון (7) כבש יותר.