צפו בתקציר: אלאבס - ברצלונה
אז נכון, ברצלונה לא זכתה באליפות ספרד, אבל לאו מסי הבטיח אתמול זכייה בתואר אישי: הפיצ'יצ'י - מלך השערים בלה-ליגה - בפעם השביעית בקריירה. צמד של "הפרעוש" ב-0:5 על אלאבס סידרו לו 25 כיבושים, ארבעה יותר מהבא אחריו: קארים בנזמה מריאל מדריד.
ואם זה לא הספיק, מסי גם שבר שני שיאים: הוא הפך לראשון בהיסטוריה שמגיע לשבעה תארי פיצ'יצ'י (אחד יותר מאגדת אתלטיק בילבאו טלמו סארה). בנוסף, סיפק 21 בישולים העונה - שיא חדש בליגה הספרדית (אחד יותר מהשיא הקודם של צ'אבי).
1 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
שובר שיאים גם בלי לזכות באליפות. מסי
(צילום: AP)


מסי, שרתח אחרי ההפסד הביתי בחמישי האחרון לאוסאסונה, נשמע הפעם יותר מפויס. "הלוואי שהיינו זוכים באליפות, כמו בעונה שעברה. אבל העניין החשוב הוא ביקורת עצמית. בגלל זה אמרתי את מה שאמרתי בסיום המשחק האחרון", הסביר כוכב בארסה.
"הגישה והמחויבות שגילינו היום היא הדרך הנכונה להמשך", הוסיף מסי. "אנחנו מרגישים טוב יותר לקראת ליגת האלופות. תואר מלך השערים? זה שולי. לא היתה לנו עונה טובה מבחינת היכולת והתוצאות. היו לנו הופעות טובות, אבל אנחנו צריכים להיות יותר יציבים".
צפו בתקציר: לגאנס - ריאל מדריד
ולא רק בברצלונה שברו שיאים, גם בריאל מדריד, האלופה החדשה. ואין יותר מתאים מסרחיו ראמוס לעשות זאת. הקפטן כבש אתמול ב-2:2 מול לגאנס את שערו ה-11 העונה בליגה, ובכך קבע שיא שערים לשחקן הגנה בליגה הספרדית. ראמוס אף הגיע ל-72 שערי ליגה מתחילת הקריירה (70 בריאל מדריד ושניים בסביליה). "הוא יישאר אצלנו כל חייו", כבר הצהיר ביום חמישי האחרון נשיא הבלאנקוס, פלורנטינו פרס. גם בתקשורת הספרדית החמיאו לראמוס (ולמסי כמובן) על שבירת השיאים: "הם הכוכבים האמיתיים של העונה הזו".
בסיום המשחק אתמול, זינדין זידאן נשאל בעיקר על אלה שלא שיחקו - חאמס רודריגס וגארת' בייל. "אני לא משתדל להשתמש ב-100 אחוז מהסגל שעומד לרשותי", הודע 'זיזו'. "אבל לכולם ברור מה קרה עם אחד מהם. לגבי השני (התכוון כמובן לחאמס), זו היתה החלטה מקצועית נטו".