שנתיים וחצי לאחר שמונה, תומאס טוכל פוטר היום (שלישי) באופן רשמי מאימון פריז סן ז'רמן. זה אמנם היה ידוע כבר מספר ימים, אך רק היום יצאה ההודעה הרשמית של סגנית אלופת אירופה.
טוכל עמד על הקווים 127 פעמים בכל המסגרות ורשם 95 ניצחונות, 12 תוצאות תיקו ו-20 הפסדים (יחס שערים של 109:342). הוא זכה עם סן ז'רמן בשתי אליפויות, גביע אחד, גביע הליגה ופעמיים בסופר קאפ הצרפתי.
2 צפייה בגלריה
תומאס טוכל
תומאס טוכל
סוף הדרך. תומאס טוכל
(צילום: AFP)

ועדיין, הישג השיא שלו עם הקבוצה, וגם של המועדון עצמו, היה ההגעה לגמר ליגת האלופות בעונה שעברה, שם פ.ס.ז' נכנעה לבאיירן מינכן.
"אני רוצה להודות לתומאס טוכל והצוות שלו על כל מה שהם הביאו למועדון", אמר הנשיא והבעלים נאסר אל-חלאיפי. "תומאס השקיע המון תשוקה ואנרגיה בעבודה שלו, וכמובן שאנו נזכור את כל הרגעים היפים שעברנו ביחד. אני מאחל לו רק טוב בעתיד".
ומי יהיה מחליפו של הגרמני? כל הדיווחים מאשרים שמאוריסיו פוצ'טינו, המאמן הארגנטינאי שבעונה שעברה פוטר מטוטנהאם, יגיע לפארק דה פראנס, כשכבר ב-24 השעות הקרובות יוצג כמאמן החדש של הפריזאים.
2 צפייה בגלריה
מאוריסיו פוצ'טינו מתדרך על הקווים
מאוריסיו פוצ'טינו מתדרך על הקווים
חוזר לאמן. מאוריסיו פוצ'טינו
(צילום: AP)
בחודש פברואר מחכה לסן ז'רמן אתגר גדול בדמות מפגש כפול מול ברצלונה במסגרת שמינית גמר הצ'מפיונס. והמינוי כבר עכשיו נועד בעיקר כדי שפוצ'טינו יגיע מוכן לבארסה ואחרי שכבר הספיק לעמוד על הקווים במספר משחקים.