"אם זה המצב כנראה שלא תראו אותי במילאן בעונה הבאה". זלאטן איברהימוביץ' לא מרוצה מהשיחות שניהל עם מנכ"ל המועדון איבן גאזידיס והבהיר שהוא צפוי לעזוב את המועדון אליו חזר רק לפני מספר חודשים.
בראיון ל"גזטה דלו ספורט" דיבר השבדי כהרגלו על עצמו בגוף שלישי: "אני למעשה משחק בחינם. איברה משחק על מנת לזכות במשהו, אחרת אני נשאר בבית. כששיחקתי בארה"ב אמרו לי שלפרוש שם יהיה קל מדי. חזרתי בגלל התשוקה, אחר כך הגיע משבר הקורונה וחשבתי לעצמי שאולי יש משהו שמנסה לומר לי שאני צריך לפרוש".
4 צפייה בגלריה
זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' מאוכזב מהנעשה במילאן
(צילום: AP)
החלוץ הוסיף: "מזל שחזרנו לשחק. נפצעתי, אבל חזרתי אחרי יומיים. כזה הוא איברה, אבל הם אמרו לי לעשות את הכל לאט. איברה נולד כדי לשחק כדורגל והוא עדיין השחקן הטוב ביותר בעולם. נראה מה יקרה בעוד חודשיים ומה יהיה עם המועדון. אבל בכנות, אם המצב יישאר כך אני לא חושב שאמשיך בעונה הבאה. איברה הוא לא שחקן בשביל הליגה האירופית וגם מילאן הוא לא מועדון ששייך למפעל הזה".
הרוסונרי מדורגים במקום השביעי בלבד בליגה האיטלקית, ללא סיכוי להעפיל לליגת האלופות. זלאטן (38) נשאל גם לגבי העימות שהתנהל בינו לבין גאזידיס לפני חצי גמר הגביע האיטלקי, בו הפסידה מילאן ליובנטוס בשערי חוץ, והשיב: "דיברתי בשבילי ועבור הקבוצה. הייתי צריך כמה הסברים לקראת העתיד. אמרתי שזו לא מילאן הגדולה שהכרתי וזה נכון, אבל אנחנו חייבים לעשות עד הסוף כמיטב יכולתנו גם במצב הזה".
4 צפייה בגלריה
איברהימוביץ' עם ברטוש ברזינסקי מסמפדוריה
איברהימוביץ' עם ברטוש ברזינסקי מסמפדוריה
"הליגה האירופית זה לא בשבילנו". איברהימוביץ'
(צילום: AFP)
השבדי סיכם: "אני חייב להישאר פה כדי שמילאן לא תאבד אוהדים. לא יודע אם אשחק בעוד קבוצה אחריה, אבל אני לא אוהב לסגור דלתות בפני אפשרויות שעומדות בפניי. אגיע רק למקום בו תהיה לי שליטה מסוימת, לא למקום בו מילים לא שוות שום דבר. יש לי עדיין מספיק תשוקה".
מאמן רד בול לייפציג לשעבר, ראלף ראנגניק, אמור להתמנות במקום סטפנו פיולי וכנראה גם למלא את תפקיד המנהל המקצועי במקום פאולו מאלדיני. כשאיברהימוביץ' נשאל על כך הוא השיב בזלזול: "מי זה ראנגניק? אני לא יודע מי הוא בכלל".
4 צפייה בגלריה
ראלף ראנגניק
ראלף ראנגניק
איברהימוביץ' לא מחזיק ממנו. ראנגניק
(צילום: AP)

קונטה: "אנחנו צריכים להשתפר, איך? אגיד לשחקנים"

אכזבה באינטר בעקבות התיקו 2:2 בחוץ עם ורונה, בו ספגו הנראזורי שער שוויון בדקה ה-87 אחרי שהפכו פיגור 1:0 ליתרון 1:2. "אין לי טענות לתשוקה שגילו השחקנים, אבל מצער אותי שאיבדנו נקודות דקות לפני הסיום אחרי שהיינו ראויים לניצחון", הגיב המאמן אנטוניו קונטה, שקבוצתו נותרה במקום הרביעי בטבלה והחמיצה הזדמנות להתקרב עד כדי נקודה אחת ללאציו המדורגת שנייה.
4 צפייה בגלריה
אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה
ההוראות של קונטה לא עזרו לאינטר לנצח
(צילום: רויטרס)
קונטה הוסיף: "איבדנו העונה 20 נקודות במצבי יתרון וזה צריך לגרום לנו לחשוב איך להשתפר. איבדנו את הנקודות בצורה מטופשת ואתה חייב להיות טוב יותר במצבים מסוימים. הניסיון עוזר לא להסתבך במצבים כאלה, ואת זה אני אומר למרות שוורונה כמעט לא בעטה לשער במחצית השנייה. מה צריך לשפר? את זה כבר אגיד לשחקנים".
באינטר מודאגים מהפציעה של רומלו לוקאקו במהלך המשחק. קונטה: "הוא קיבל מכה, ייבדק אצל הרופא ואנחנו מקווים שזה לא משהו מיוחד".