לפני כשנה וחצי לא יותר מדי אנשים מחוץ לגרמניה הכירו את דאיו אופאמקאנו (22), בלם לייפציג. בעונה שעברה הוא עשה התקדמות אדירה, הפך לחלק משמעותי בריצה של קבוצתו עד לחצי גמר ליגת האלופות ומשך המון עניין מהקבוצות הגדולות ביבשת.
בחודשים האחרונים עלו מספר דיווחים על כך שהוא יעזוב את לייפציג בקיץ, ארבע שנים וחצי אחרי שהצטרף אליה מרד בול זלצבורג האוסטרית.
2 צפייה בגלריה
דאיו אופאמקאנו
דאיו אופאמקאנו
דאיו אופאמקאנו
(צילום: רויטרס)
הערב (שישי) באיירן מינכן אישרה שהבלם, שכבר הספיק לרשום שלוש הופעות במדי אלופת העולם, סיכם בשורותיה ויגיע אליה בקיץ בחוזה לחמש שנים.
מחירו של אופאמקאנו על הנייר, לפחות כשמעריכים יכולת ופוטנציאל ומשווים לרכישות דומות בשנים האחרונות, היה אמור להיות כ-70 או 80 מיליון אירו, אך סעיף השיחרור שלו עומד על 42.5 מיליון אירו "בלבד", כך שאפשר לומר שבאיירן הרוויחה שחקן ענק לשנים רבות במחיר מציאה.
המנהל המקצועי של הבווארים חסן סליהמיצ'יץ' אישר הפרטים ואמר לבילד: "אנחנו מאוד שמחים שהשלמנו את העסקה הזו. אחרי שדיברנו עם דאיו, הסוכן שלו ומשפחתו, הוא השתכנע שבאיירן היא המקום הנכון עבורו".
הבלם בן ה-22 אמור להיכנס למשבצת של דויד אלאבה, שככל הנראה סיים את דרכו בקבוצה לאחר שלא הגיע לסיכום עם המועדון על הארכת חוזהו ויהפוך לשחקן חופשי.
2 צפייה בגלריה
דויד אלאבה
דויד אלאבה
אופאמקאנו אמור להיכנס למשבצת שהוא מפנה. דויד אלאבה
(צילום: רויטרס)
העונה אופאמקאנו רשם 26 הופעות בכל המסגרות עבור לייפציג וכבש שער בודד.