חולמים לראות את ניימאר חוזר ללבוש את מדי ברצלונה? ככל הנראה זה לא יקרה. אם העסקה נראתה מסובכת לפני שנה כשלא יצאה לפועל בתום חודשים של ציפיות, כעת מסתמן שמשבר הקורונה חיסל סופית את הסיכויים לכך. כך טען נשיא ברצלונה, ג'וזף מריה ברתומאו, בראיון לתקשורת הספרדית.
"הסיכויים שזה יקרה נמוכים מאוד", אמר ברתומאו. "המצב של כל המועדונים בעולם קשה מאוד".
צפו בברצלונה מנצחת את ויאריאל
(one)
3 צפייה בגלריה
ג'וזפ מריה ברתומאו
ג'וזפ מריה ברתומאו
ג'וזפ מריה ברתומאו
(צילום: AP)
הנשיא התייחס לעתידו של המאמן קיקה סטיין, שלאחרונה מעמדו התערער בעקבות התוצאות המאכזבות: "הוא ימשיך, כי אני מרוצה מהעבודה שלו למרות שהיו כמה תוצאות תיקו לאחרונה. היה שיפור אצלו ואני מקווה שזה יימשך. גם אם לא נזכה באליפות, יש עדיין את ליגת האלופות. אני גם לא מתחרט על הפיטורים של ארנסטו ואלוורדה, כי היה חסר מישהו שידחוף את השחקנים בחדר ההלבשה. קיקה הביא איתו אווירה חדשה והוא מתאים למודל של ברצלונה".
על מיראלם פיאניץ', שעומד להצטרף לבארסה, אמר ברתומאו: "זה שחקן שרצינו הרבה זמן ועקבנו אחריו. ארתור (שעבר במקומו ליובנטוס) הוא שחקן שאנחנו מעריכים מאוד ואנחנו ממשיכים לחדש את הסגל".
3 צפייה בגלריה
קיקה סטיין
קיקה סטיין
קיקה סטיין ושחקני ברצלונה
(צילום: getty images)
3 צפייה בגלריה
ניימאר חוגג
ניימאר חוגג
בינתיים נשאר בפ.ס.ז'. ניימאר
(צילום: AP)
על הוותיקים: "אני רואה את בוסקטס ממשיך להשתפר, לפיקה יש מוטיבציה גבוהה, לואיס סוארס ממשיך להילחם ועל מסי לא צריך להגיד כלום. רכשנו גם את טרינקאו ופדרי ואני אוהב שילוב של צעירים ו-ותיקים".