חזרתו של גארת' בייל לטוטנהאם לוותה בהרבה מאוד רעש. ז'וזה מוריניו אמנם לא ממש רצה את הוולשי בן ה-31 בקבוצה, אבל במועדון הרגישו שזו הזדמנות שאסור לוותר עליה.
האוהדים קיוו שבייל, שבשנתיים האחרונות הפך לאחד השחקנים המושמצים בעולם, בטח אם תשאלו את אוהדי ריאל מדריד שרק רצו לראות אותו עוזב, ישוב להציג את הכדורגל שסיפק בקדנציה הראשונה במדי הספרס – זה שגרם לו להפוך לשחקן היקר בהיסטוריה כשריאל רכשה אותו בקיץ 2013.
2 צפייה בגלריה
גארת' בייל
גארת' בייל
לא מספק את הסחורה. גארת' בייל
(צילום: AP)
בינתיים זה לא ממש הולך על פי התוכניות. ב-15 הופעות (783 דקות בלבד, רק פעם אחת השלים 90 דקות) הוא כבש ארבעה שערים, אחד בכל מפעל (פרמייר-ליג, גביע, גביע הליגה והליגה האירופית) ולא בישל אפילו שער אחד.
בתחילת העונה לאף אחד לא באמת היה אכפת. הארי קיין וסון יונג-מין עשו מה שהם רוצים, כבשו ובישלו אחד לשני, וטוטנהאם אפילו הייתה חזק במאבק האליפות, אבל ההפסד 1:0 אתמול (חמישי) לצ'לסי, השלישי ברציפות בליגה, דירדר את מוריניו ושחקניו עד למקום השמיני בטבלה, שבע נקודות מהמקום הרביעי המוביל לליגת האלופות.
בייל ישב על הספסל לאורך כל 90 הדקות ולא קיבל אפילו צ'אנס לסייע לחבריו להשוות את התוצאה. בסיום המיוחד נשאל על ידי אחת העיתונאיות למה הוולשי לא עלה כמחליף, הוא ענה: "שאלה טובה, אבל לא מגיעה לך תשובה".
2 צפייה בגלריה
גארת' בייל וז'וזה מוריניו
גארת' בייל וז'וזה מוריניו
לטוטנהאם מתחיל להימאס. בייל ומוריניו
(צילום: AFP)
ב"דיילי מייל" טוענים שהסיבה היא מקצועית נטו, ובקבוצה טוענים שבייל לא רעב וקיימת ביקורת על חוסר המחויבות שלו באימונים ובמשחקים. עוד נכתב כי שחקני ברייטון, הקבוצה שניצחה את הספרס רק בראשון האחרון, אז דווקא שחקן הכנף שותף, הופתעו גם הם מהחולשה שלו.
טוטנהאם נכון לעכשיו משלמת כ-250 אלף פאונד לשבוע בלבד מתוך החוזה המפלצתי של בייל, שעומד על 600 אלף פאונד לשבוע, וקשה להאמין שבקיץ הקבוצה תשלים את העסקה ותממש את האופציה לרכוש אותו.י