נבחרת ספרד אמנם ניצחה אתמול (רביעי) בלי יותר מדי בעיות 1:3 את קוסובו, ואחרי שלושה מחזורים היא מדורגת במקום הראשון בבית 2 עם שבע נקודות (שבדיה, לה משחק חסר, יכולה לעקוף אותה), אבל בתקשורת המקומית התעסקו בהחלטה של לואיס אנריקה שלא לפתוח עם סרחיו ראמוס ולהכניסו רק חמש דקות לסיום במקום בלם העתיד של הנבחרת, אריק גארסיה.
"אני מרגיש מצוין", אמר בסיום ראמוס כשנשאל על מצבו הבריאותי אחרי הפציעה שעבר והאם זאת הסיבה שבגללה לואיס אנריקה החליט שלא לפתוח איתו. "המאמן היה גלוי איתי, ואני חושב שדברים יצאו קצת מפרופורציה. אני עוד שחקן בסגל, ואני מרוצה".
2 צפייה בגלריה
ראמוס נכנס כמחליף
ראמוס נכנס כמחליף
ראמוס נכנס כמחליף
(צילום: AFP)
ב"מארקה" התייחסו רבות לסוגיה. "החלטה משונה ולא צפויה", נכתב בעיתון ובאתר של כלי התקשורת שמזוהה עם ריאל מדריד. מול יוון ראמוס שיחק 45 דקות בלבד, נגד גיאורגיה הוא כלל לא שותף, ואתמול כאמור שיחק חמש דקות בלבד.
"זה נראה שלואיס אנריקה נתן לראמוס לעלות אתמול בסוף רק כדי להימנע מקונפליקט מולו כי אם הוא לא היה כשיר הוא לא היה מוזמן לנבחרת", הוסיפו לכתוב ב"מארקה".
2 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס
ראמוס בסיום
(צילום: AFP)
לואיס אנריקה ניסה להסביר בסיום המשחק: "זה הרבה יותר פשוט ממה שכולם חושבים. הגישה של ראמוס היא תמיד מצוינת. המנהיגים תמיד מוסיפים ניסיון. סרחיו בסדר גמור, אבל הוא הגיע אחרי פציעה.