ברונו פרננדש נחשב לסיפור הצלחה גדול במנצ'סטר יונייטד, אבל עשוי לעזוב אותה בסיום העונה. הקשר הפורטוגלי בן ה-26 קיבל מקבוצתו הצעה לחתום על חוזה חדש לחמש שנים ולקבל משכורת עתק בשווי 200 אלף פאונד בשבוע (10.4 מיליון פאונד בעונה), אבל לא ממהר לחתום.
פרננדש הפך לאחד הכוכבים הגדולים בפרמייר ליג מאז הצטרף לשדים האדומים בחלון ההעברות של ינואר 2020. הוא נחשב לאחד הגורמים לכך שקבוצתו של אולה גונאר סולשיאר חזרה למאבקי הצמרת, אבל על פי החוזה הנוכחי עליו הוא חתום, אשר יסתיים ב-2024, הוא מקבל "רק" 180 אלף פאונד בשבוע - 9.4 מיליון בעונה.
3 צפייה בגלריה
ברונו פרננדש
ברונו פרננדש
ברונו פרננדש
(צילום: getty images)

על פי משכורתו הנוכחית מדורג פרננדש שביעי בלבד בטבלת המשתכרים של המועדון, הרבה אחרי השוער דויד דה חאה המשתכר 375 אלף פאונד בשבוע (19.5 מיליון בעונה) ומוליך את הרשימה. כעת הציעה ההנהלה לפורטוגלי להשוות את שכרו של מרקוס רשפורד.
למרות זאת, פרננדש אינו משוכנע שהישארות במנצ'סטר יונייטד תהווה צעד נכון מבחינתו. על פי פרסום ב"סאן", הוא מעוניין לשחק במועדון תחרותי שיתמודד על זכייה בפרמייר ליג ובליגת האלופות ולא יסתפק בבינוניות הנוכחית. בשל כך, הוא לא אהב את דבריו של המנג'ר, אשר קרא לאוהדים לא לצפות לרכש נוצץ בקיץ הקרוב בעקבות משבר הקורונה.
3 צפייה בגלריה
סולשיאר ופרננדש
סולשיאר ופרננדש
פרננדש לא אהב את הדברים שסולשיאר אמר
(צילום: רויטרס)
פרננדש צפוי לשוחח עם ראשי מנצ'סטר יונייטד ולבקש מהם הבהרות בנוגע לכוונות המועדון בנוגע לחיזוק ולשאיפותיו בשנים הקרובות.
החדשות האחרונות מהוות אכזבה גדולה עבור אוהדי מנצ'סטר יונייטד לפני המשחק ביום חמישי נגד מילאן בליגה האירופית, מכיוון שגם אדינסון קבאני הצהיר על כוונותיו להיפרד מהקבוצה. לדבריו, הוא לא חש בנוח באנגליה בייחוד מאז הושעה באופן מעורר מחלוקת בעקבות הציוץ "שחרחר" לאוהד לפני מספר חודשים ובנוסף מעוניין לשוב לדרום אמריקה על מנת לשהות לצד אביו.
3 צפייה בגלריה
אדינסון קבאני
אדינסון קבאני
אדינסון קבאני. אנגליה לא ממש קרובה לליבו
(צילום: getty images)
האב, לואיס קבאני, סיפר: "הבן שלי לא מרגיש בנוח באנגליה ורוצה להיות קרוב למשפחה. כל נושא ההשעיה מאוד מטריד אותו". לאחרונה דווח שהחלוץ האורוגוואי עשוי להצטרף לבוקה ג'וניורס מארגנטינה.