יובנטוס יכלה להבטיח את האליפות התשיעית ברציפות שלה כבר הערב (חמישי), אבל הפסד 2:1 מול אודינזה ייאלץ את כריסטיאנו רונאלדו וחבריו לחכות. האלופה הציגה משחק עייף למדי, כשמנגד המארחת שמדורגת 16 בטבלה ולא הייתה אמורה להוות מכשול, הראתה נוכחות והצליחה לבצע מהפך בדקות הסיום.
המחצית הראשונה התנהלה בעצלתיים, עם מצבים בודדים ליובה שלא הובילו לשער. בדקה השמינית, טעות של דנילו כמעט הפכה לשער עצמי. לקראת סוף החצי הראשון (42), היה זה דווקא מתיאס דה ליכט שכבש את שער היתרון בבעיטה יפהפייה מחוץ לרחבה. במחצית השנייה אודינזה ניצלה התרופפות בהגנה של יובנטוס ונגיחה נפלאה של איליה נסטרובסקי סיפקה את השוויון (52). מספר נסיונות נוספים של יובנטוס לא הצליחו להביא לה את היתרון, ובדקה ה-92 מהלך אישי אדיר של סקו פופאנה קבע 1:2 לאודינזה, וקירב אותה להישארות סופית בליגה.
4 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
האליפות תחכה. רונאלדו
(צילום: רויטרס)
שלושה מחזורים נותרו לסיומה של הסרייה א'. במשחק הקרוב יובנטוס תארח את סמפדוריה (ראשון, 22:45), ותקווה להכריע את קרב האליפות. מי שיכולות לקבוע את הזכייה שלה עוד קודם, אלה אטאלנטה שתשחק מחר מול מילאן, ואינטר שתפגוש בשבת את גנואה. אם השתיים לא ינצחו, זה יספיק כדי לסגור את הסיפור באופן רשמי.

מהלך המשחק

דקה 4': הניסיון הראשון של יובנטוס. כרסטיאנו רונאלדו קיבל כדור נוח מחוץ לרחבה, אבל בעט חלש לידיים של חואן מוסו.
8': כמעט שער עצמי. כדור גובה של התקפת אודינזה הגיע לרחבה, דנילו ניסה להרחיק ונגח, למזלו פגע בקורה.
25': עדיין לא בכיוון. פאולו דיבאלה סידר מצב מעולה לרואנלדו, הכדור פספס במעט את השער.
42': שער! 0:1 ליובנטוס! מתיאס דה ליכט לא היסס וירה מחוץ לרחבה ישר לפינה השמאלית של השער, וזה היתרון שמקרב את יובה לתואר.
4 צפייה בגלריה
השער
השער
השער
(צילום: AFP)
4 צפייה בגלריה
דה ליכט חוגג
דה ליכט חוגג
והחגיגות
(צילום: רויטרס)
52': איזה שער! 1:1. המחצית נפתחה מאוזן, אודינזה ניצלה את ההגנה הרופפת של יובה. קן סמה פרץ מאגף שמאל והרים לרחבה, איליה נסטרובסקי נגח לשער של וויצ'ך שצ'סני.
4 צפייה בגלריה
חגיגות השוויון. נסטורבסקי וטרוסט-אקונג
חגיגות השוויון. נסטורבסקי וטרוסט-אקונג
חגיגות השוויון. נסטורבסקי וטרוסט-אקונג
(צילום: רויטרס)
90+2':שער! 1:2 לאודינזה! איזה מהלך אישי משוגע של סקו פופאנה! חצי מגרש הוא רץ לבדו, ובסוף המירוץ הזה הוא קבע מהפך לאודינזה.

הרכבים

אודינזה: חואן מוסו; בראם נוטיניק, רודריגו בקאו, וויליאם טרוסט-אקונג; מרווין זגלאר (יאנס לארסן, 69), קן סמה, סקו פופאנה, רודריגו דה פול, הידי טר אווסט (סאמיר, 78); סטפנו אוקאקה, איליה נסטרובסקי.
יובנטוס: וויצ'ך שצ'סני; אלכס סנדרו, מתיאס דה ליכט, דניאלה רוגאני, דנילו (חואן קואדרדו, 75); אדריאן ראביו, רודריגו בנטנקור, ארון ראמסי (בלז מטווידי, 60); פדריקו ברנרדרסקי (דגלאס קוסטה, 60), פאולו דיבאלה, כריסטיאנו רונאלדו.

לאציו חזרה לנצח, אימובילה עלה לפסגת הכובשים

לאציו הייתה אמורה להיות האלטרנטיבה ליובנטוס - אבל רצף משחקים מזעזע שהסתיים עם הפסד ליובה עצמה, סגר נקודה אחת בחמישה מחזורים ונפילה עד למקום הרביעי בטבלה. הערב סוף סוף הנשרים חגגו עם ניצחון ביתי, 1:2 על קליארי. המחצית הראשונה לא בישרה טובות, כשרגע לפני הירידה להפסקה ג'ובאני סימאונה העלה את האורחת ליתרון. סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' (47) השווה בפצצה מחוץ לרחבה וצ'ירו אימובילה כבש את ה-31 שלו העונה בליגה ושב (לבדו) לפסגת כובשי השערים בסריה א'.
פורסם לראשונה: 20:23, 23.07.20