למרות שלפני חודש היה נראה כי מנואל נוייר (34) בדרך החוצה מבאיירן מינכן, אחרי שהעביר ביקורת קשה ב"בילד" על המועדון בעקבות חשיפת פרטי המשא ומתן ביניהם על הארכת החוזה, היום (רביעי) הודיעה הקבוצה על כך ששוער נבחרת גרמניה ימשיך בשורותיה גם בשלוש השנים הבאות.
"אנו שמחים להודיע על הישארותו של מנואל נוייר במועדון עד ה-30 ביוני 2023", אמר המנכ"ל, קארל-היינץ רומינגה. "מנואל הוא השוער הטוב בעולם והקפטן שלנו", סיכם המנכ"ל.
2 צפייה בגלריה
מנואל נוייר מאוכזב
מנואל נוייר מאוכזב
נוייר. לא הולך לשום מקום
(צילום: EPA)
עם סיום החוזה החדש שלו במינכן יהיה נוייר בן 37, גיל בו שוערים כבר חושבים ברצינות על פרישה. שוער העבר של באיירן, וכיום אחד מחברי ההנהלה שלה, אוליבר קאן, התייחס לסיטואציה בה נמצא הקפטן: "אני יכול בקלות לשים את עצמי במקומו. אנחנו מבינים את הכיוון של נוייר בשלב הזה של הקריירה, ומה חשוב עבורו. הוא שלח מסר ברור כשחתם על החוזה החדש".
נוייר עצמו אמר: "במהלך פגרת הקורונה לא רציתי לקחת שום החלטה כי אף אחד לא ידע מה יקרה. היה לי חשוב להמשיך ולעבוד עם מאמן השוערים שלנו, טוני טפאלוביץ' במהלך התקופה הזאת. עכשיו, כשהמצב נפתר, אני מסתכל על העתיד באופטימיות רבה. אני מרגיש בנוח ובבית בבוואריה. באיירן מינכן הוא אחד המועדונים הגדולים באירופה".
2 צפייה בגלריה
קאן. בבאיירן יש הערכה רבה לנוייר
קאן. בבאיירן יש הערכה רבה לנוייר
קאן. בבאיירן יש הערכה רבה לנוייר
(צילום: getty images)
השוער הצטרף לבאיירן ב-2011 ובמהלך התקופה שלו במועדון נבחר ארבע פעמים לשוער הטוב בעולם. הוא זכה בשבע אליפויות, חמישה גביעי גרמניה, פעם אחת בליגת האלופות ובאליפות העולם למועדונים. כמו כן, ב-2014 זכה עם גרמניה במונדיאל.