אם תשימו לב ששחקני ליברפול מקפידים על הוראות משרד הבריאות הבריטי ומסתובבים כשמסכות על פניהם וכפפות לידיהם, סביר להניח שהדבר נעשה בעקבות שיחה שקיימו עם המנג'ר שלהם, יורגן קלופ. הגרמני הורה לשחקניו לעטות מסכות וכפפות במטרה להקטין עד כמה שניתן את הסיכון להידבק בנגיף הקורונה.
משחקי הפרמייר ליג אמורים להתחדש ב-17 ביוני ובינתיים חושש המנג'ר ששחקניו יידבקו לפני המשימה הראשונה שמחכה להם, הדרבי מול אברטון בחוץ ב-20 ביוני. האדומים מקווים לשמור על המקום הראשון ולהבטיח זכייה ראשונה באליפות מזה 30 שנה.
1 צפייה בגלריה
קלופ מאוכזב
קלופ מאוכזב
"המסכות מקנות תחושות ביטחון". קלופ
(צילום: רויטרס)
לטענת קלופ, הכדורגלנים אמורים לשמש דוגמה ולהקפיד על ההוראות. לדבריו, הוא לא מבין מדוע הציבור הבריטי אינו מקפיד לעטות מסכות וכפפות כפי שנהוג בגרמניה. "זה מקנה תחושת ביטחון של 100 אחוז, אבל אנחנו לא יכולים להיות בטוחים שלא יהיו הדבקות. הבחורים ממושמעים, כבר 11 שבועות שזה מהווה אתגר עבור כולנו, אבל במיוחד בשביל השחקנים. אנחנו מגיעים לכל מיני מקומות במטרה לרכוש מזון או למלא דלק וכולנו עוטים מסכות. אני לא מבין למה לא כולם עושים את זה באנגליה, כי בגרמניה זה עוזר מאוד. בגלל זה אמרנו לשחקנים להסתובב עם מסכות וכפפות בכל מקום אליו הם מגיעים".
קלופ הוסיף: "אנשים מהווים את הסיכון הגבוה ביותר עבור אחרים. לפעמים אנחנו האויבים הכי גדולים של עצמנו. בגלל זה אנחנו חייבים להיות ממושמעים וכך נהיה".