מה קרה בין דייגו סימאונה ליוליאן נגלסמן בהפסקת המשחק בין אתלטיקו מדריד לרד בול לייפציג. זו השאלה שמעסיקה את כלי התקשורת בספרד וגרמניה, אחרי שה"בילד" רמז על עימות שהתחולל בדרך לחדר ההלבשה.
הקבוצה הגרמנית ניצחה 1:2, רשמה עלייה היסטורית לחצי גמר ליגת האלופות ומאמנה נשאל בסיום לגבי מה שהתרחש בינו לבין יריבו.
3 צפייה בגלריה
יוליאן נגלסמן
יוליאן נגלסמן
יוליאן נגלסמן חוגג ניצחון
(צילום: AP)

דני אולמו חוגג את העלייה לחצי הגמר
"חוץ ממה שקרה בהפסקה הכל היה בסדר", השיב נגלסמן, שהפך למאמן הצעיר בהיסטוריה (בן 33) שהעפיל לחצי גמר ליגת האלופות. "הוא הראה בקיצור שהוא ווינר ורוצה לנצח כל הזמן".
כשהשדרית ברטה הופמן מ"סקאי ספורטס" המשיכה לשאול מה בדיוק קרה התחמק נגלסמן: "לא אספר לך פרטים, אבל יש מצלמות. אני לא הייתי עושה את מה שהוא עשה. בסוף המשחק הוא בירך אותי ואמר ששיחקנו מצוין. אני אמרתי לו בהפסקה שזה פנטסטי להכיר מאמן עם אופי כמוהו. בירכתי אותו על זה ועל האישיות שלו".
3 צפייה בגלריה
סימאונה וחוסה חימנס מאוכזבים
סימאונה וחוסה חימנס מאוכזבים
סימאונה וחוסה חימנס מאוכזבים
(צילום: רויטרס)
על הניצחון אמר נגלסמן: "השחקנים שלי הציגו משחק טוב מאוד ואני גאה בהם. אנחנו היינו קצת יותר טובים בשליש האחרון של המגרש וזה מה שעשה את ההבדל. שתי הקבוצות לא יצרו הרבה הזדמנויות, אבל אנחנו היינו מסוכנים יותר מול השער וטוב שאנחנו בחצי הגמר. הקבוצה הזו התפתחה מהר מאוד, יותר מהרגיל, אבל כמאמן אני חייב להכין אותם למשחק הבא".
טיילר אדאמס, כובש שער הניצחון, היה באקסטזה: "אנחנו ממש ממש מתרגשים. אנחנו יודעים שפריז סן ז'רמן קבוצה נהדרת, ראינו מה היא עשתה נגד אטאלנטה אתמול ויש לה שחקנים נהדרים. עכשיו אנחנו צריכים להתאושש בדרך הכי נכונה שיש ולהביא את עצמנו מבחינה נכונה מנטלית לחצי הגמר. אנחנו בטוחים בעצמנו וראיתם את זה היום".
3 צפייה בגלריה
טיילר אדמס הפך לגיבור הערב
טיילר אדמס הפך לגיבור הערב
טיילר אדאמס הפך לגיבור הערב
(צילום: AP)
ביום שלישי הקרוב תתמודד לייפציג בחצי הגמר נגד פריז סן ז'רמן. נגלסמן: "אין לנו הרבה זמן לחגוג את הניצחון. נצטרך להיות מהירים בחלק האחורי ולהתגונן היטב, ,כי יש להם הרבה כוכבים ולא יהיה קל לעלות לגמר".
סימאונה הגיב: "אין לנו שום תירוצים, לא היינו מסוגלים לשחק כמו שרצינו. נתנו את הכל בעונה קשה שכזו, לא הצלחנו ועכשיו צריך להרים את הראש. צריך לברך את היריבה, אהבתי את הרעננות שלה".