ולנסיה חזרה אתמול (שישי) לפעילות וקיוותה לעשות את זה עם ניצחון ביתי חשוב על לבאנטה. כשרודריגו כבש שער דרמטי דקה לסיום היא כבר הייתה בטוחה שעשתה זאת למרות משחק מאכזב, אבל זו הייתה רק תחילת הדרמה.
חמש דקות לתוך תוספת הזמן סימנו שופטי הווידאו לשופט במגרש על עבירה די מיותרת ברחבה במהלך כדור חופשי של לבאנטה, וכעבור עוד שלוש דקות של התלבטויות המחליף גונסאלו מאלרו לא התבלבל ושלח את הכדור לפינה ופנימה (98), 1:1 דרמטי ואכזבה גדולה לעטלפים.
3 צפייה בגלריה
שחקני גרנאדה חוגגים
שחקני גרנאדה חוגגים
שחקני גרנאדה חוגגים. שוויון מאוחר מאוד
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
שחקני ולנסיה חוגגים
שחקני ולנסיה חוגגים
שחקני ולנסיה. חגגו מוקדם מדי
(צילום: AFP)
ולנסיה מדורגת שביעית בטבלה, מקום שאם תהיה בו בסיום העונה יבטיח לה כרטיס לליגה האירופית, אבל גרנדה, שהשיגה ניצחון דרמטי משלה על חטאפה מוקדם יותר, נמצאת רק שתי נקודות מתחתיה ואם ויאריאל תנצח הערב (18:00) את סלטה, גם היא תהיה באותו מרחק ממנה כשייוותרו עשרה מחזורים בדיוק.
גם חטאפה כבר הייתה בטוחה שהיא בדרך לניצחון על גרנדה בחוץ, ולעלייה למקום הרביעי בטבלה, שמבטיח מקום בליגת האלופות בסיום העונה. אבל למארחת היו תוכניות אחרות, היא חזרה מפיגור 1:0 לניצחון 1:2 והתקרבה אל ולנסיה במרחק נגיעה ממקום בליגה האירופית.
3 צפייה בגלריה
שחקני גרנדה חוגגים
שחקני גרנדה חוגגים
שחקני גרנדה חוגגים
(צילום: gettyimages)
האורחים עלו ל-0:1 כבר בדקה ה-20 אחרי בעיטה חזקה של דויד טימור לאיזור החיבורים. השוויון של גרנדה הגיע בדקה ה-70 כשקרלוס פרננדס הצליח להשתחל בין הגנת חטאפה, לגעת בכדור עם הראש, להפתיע את השוער דויד סוריה ולהכניס את הכדור לרשת.
תשע דקות לאחר מכן פרננדס השלים צמד - הוא בעט מתוך הרחבה, סוריה הדף לרגליים שלו והספרדי בן ה-24 לא התבלבל בפעם השנייה. עבור גרנדה היה זה משחק שישי ברציפות ללא הפסד.
פורסם לראשונה: 22:28, 12.06.20