צפו בתקציר: ברצלונה - אוסאסונה
(באדיבות one)
"אנחנו עצבניים והאוהדים עצבניים. לא נותנים להם כלום ונגמרת להם הסבלנות. אנחנו חייבים להיות ביקורתיים כלפי עצמנו, במיוחד השחקנים, אבל כל המועדון. זו ברצלונה ואנחנו מחויבים לנצח בכל משחק". הדובר: לא אחר מאשר לאו מסי, במונולוג חריף ולא שגרתי בסיום ה-2:1 של ברצלונה מול אוסאסונה.
ברצלונה ראתה אתמול את ריאל מבטיחה את הזכייה באליפות. בעוד הבלאנקוס השיגו 10 ניצחונות רצופים מאז החזרה מפגרת הקורונה, בארסה מעדה ומעדה ואתמול ספגה הפסד ביתי מביך. למסי זה נמאס: "אם נמשיך כך, נפסיד לנאפולי בגומלין הצ'מפיונס".
1 צפייה בגלריה
לא הפעם. מסי
לא הפעם. מסי
מתוסכל. מסי
(צילום: AP)
מסי הוסיף: "בעונות האחרונות הודחנו מול רומא וליברפול, ולאוהדים נגמרת הסבלנות. אם אנחנו רוצים לזכות בליגת האלופות, הרבה צריך להשתנות. ריאל לא הפסידו אף משחק אחרי החזרה מהפגרה. אנחנו הפסדנו הרבה נקודות שאסור היה לנו להפסיד".
גם בקטאלוניה יודעים: "מסי התפוצץ מכעס"
"לא רצינו לסיים את העונה כך. היינו מאוד צפויים, מאוד חלשים, עם מעט אנרגיה. איבוד הנקודות שלנו מול אוסאסונה משקף איך נראינו כל העונה", סיכם כוכב בארסה.

השאלה הגדולה: סטיין יישאר לנאפולי?

אחרי אתמול, בתקשורת הקטאלנית נשאלה שאלה אחת: האם קיקה סטיין יהיה המאמן שידריך את בארסה מול נאפולי בחודש הבא בליגת האלופות? בטח כשנותר עוד מחזור אחד לסיום העונה. "מקווה שזה יהיה אני", הדהים סטיין בסיום המשחק. "אבל באמת שאני לא יודע".
בספרד יודעים: ימיו של סטיין ספורים
"אני אחראי לסיטואציה שהגענו אליה כי אני מאמן הקבוצה", המשיך סטיין. מקווה שניראה אחרת בליגת האלופות, אבל באמת שלא יודע מה יהיה איתי". סטיין התייחס גם לנאום של מסי: "אני מסכים איתו לגבי הביקורת עצמית שכל אחד צריך לקחת. נצטרך להסתכל על עצמנו פנימה בשבועות הקרובים".