הכל סגור, האנזי פליק יהיה מאמן נבחרת גרמניה בסיום יורו 2020 לאחר שהיום (שלישי) חתם על חוזהו בהתאחדות הגרמנית ויחליף בתפקידו את יוגי לב, שעוזב לאחר 15 שנים. הוא חתם לשלוש שנים.
לפני כשנה וחצי פליק, שהיה עוזרו של ניקו קובאץ', קיבל את המשרה היוקרתית באופן זמני עקב פיטוריו של המאמן הקרואטי – ושינה לחלוטין את פני העונה של באיירן. הקבוצה הבווארית דרסה כל מה שזז, זכתה בכל תואר אפשרי וסיימה שנה מושלמת עם שישה תארים, אחד מהם היה כמובן הזכייה בליגת האלופות.
1 צפייה בגלריה
האנזי פליק
האנזי פליק
אתגר חדש באופק. האנזי פליק
(צילום: AFP)

העונה פליק הוסיף עוד אליפות לרזומה, וסגר שנה וחצי חלומיות מבחינתו עם שבעה תארים. המאמן בן ה-56 ישוב לנבחרת גרמניה לאחר שכבר כיהן כעוזרו של לב במשחק שמונה שנים ולאחר מכן שלוש שנים נוספות כמנהל המקצועי של הנבחרת. בין היתר, פליק היה עוזר המאמן כשלב הוביל את המנשאפט לזכייה במונדיאל ב-2014.
מי שיחליף את פליק בבאיירן הוא יוליאן נגלסמן, אחד הכוחות העולים בכדורגל האירופי. נגלסמן אימן בשנתיים האחרונות את לייפציג – העונה הוא סיים במקום השני בטבלה ובעונה שעברה הוביל את הקבוצה לחצי גמר ליגת האלופות. באיירן שילמה 25 מיליון אירו כדי לשחרר אותו מחוזהו והחתימה אותו על חוזה לחמש שנים.