מנצ'סטר סיטי החזירה אמש (חמישי) את ליברפול לקרקע עם 0:4 מוחץ באצטדיון האיתיחאד. מי שנלחץ להגנת שחקנו היה יורגן קלופ, שלא היה מוכן לשמוע על כך שירידת מתח של שחקניו לאחר חגיגות האליפות, הובילה לתבוסה: "ראיתי גישה יוצאת דופן ומשחק לחימה. אם אתם רוצים לבנות סיפור שבו לא הגענו מפוקסים, אז תעשו את זה. אני אהבתי את האופן שבו השחקנים שלי התמודדו".
המאמן ניסה להסביר מה פחות עבד: "חסר לנו שטף במשחק ובמצבים של 50-50 הם היו יותר מהירי מחשבה מאיתנו. הם ידענו גם לנצל כמו שצריך את המצבים שלהם ואנחנו לא עשינו זאת. הניצחון מגיע להם ב-100 אחוז, אבל גם 5:3 הייתה תוצאה ריאלית כאן. בסופו של דבר זה 0:4 ועם זה נצטרך להתמודד".
2 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
קלופ. "גם 5:3 הייתה תוצאה ריאלית כאן"
(צילום: EPA)
לאחר מכן הגרמני פרגן ליריבה ועל הדרך סיפק עוד ציטוט נחמד: "סיטי קבוצה אדירה. זה לא נחמד שיש אלופה אחרת, למרות שסיטי בסביבה ומשחקת כזה כדורגל? הם לא שיחקו רע אפילו משחק אחד העונה וגם כשהם הפסידו הם עדיין היו טובים".
קלופ סיכם: "בסוף הכל בסדר. זה לא נעים ולא מה שרצינו. היה לי חשוב לראות גישה מתאימה של השחקנים שלי וראיתי, ככה שזה בסדר. עם התוצאה נצטרך להתמודד".
2 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
יורגן קלופ. פירגן לסגנית
(צילום: EPA)
מי ששלח סוג של עקיצה היה פפ גווארדילה, שנשאל מה לדעתו הסיבה למשחק החלש של ליברפול וענה: "אני חושב שהם שתו הרבה בירות במהלך השבוע האחרון". מאמן סיטי מיד הוסיף: "למשחק הזה הם הגיעו בלי בירה בדם וזאת הסיבה שמגיע לנו הרבה קרדיט על התוצאה".
כוכב, סיטי, ראחים סטרלינג שלח מסר בסיום: "העונה הבאה התחילה היום. היינו בסוג של מבחן מול האלופה ורצינו להבהיר נקודה".