האם ויאדוליד תצליח לשרוד בלה-ליגה? ארבעה מחזורים נותרו לסיום העונה בספרד והקבוצה של שון וייסמן מדורגת במקום ה-16 בטבלה עם 31 נקודות, אחת יותר מווסקה שמתחת לקו האדום. ביום ראשון ויאדוליד תצא למשחק חשוב אצל ולנסיה והחלוץ הישראלי ינסה להמשיך בכושר הטוב שלו.
וייסמן כבש בשני המחזורים האחרונים בליגה הספרדית, בשניהם אף היה יכול לחגוג צמד, אבל שני שערים נוספים שלו נפסלו על-ידי ה-VAR. הוא התייחס לנושא במהלך מסיבת העיתונאים של קבוצתו שנערכה היום (חמישי) לקראת משחק החוץ במסטאיה: "זה מאכזב, אבל לפעמים ה-VAR עובד לטובתך ולפעמים לרעתך".
2 צפייה בגלריה
שון וייסמן
שון וייסמן
"הוכחתי שאני יכול לשחק בליגה הספרדית". וייסמן
(צילום: gettyimages)
המחווה של וייסמן ביום ראשון האחרון
"אחרי שאתה כובש והשער שלך מבוטל, אתה מתפלל שה-VAR לא יהיה קיים", המשיך וייסמן. "אבל למען האמת, אני אשמח שבכל משחק אכבוש שער אחד שייפסל ושער אחד שייחשב".
וייסמן סיפר לעיתונאים כי הוא מרגיש שהתאקלם בליגה הספרדית: "לקח לי קצת זמן, אבל עכשיו אני מרגיש ממש בנוח. שייך לליגה ולרמה הזאת. אני חושב שהוכחתי שאני יכול לשחק בליגה הזו ואני מקווה להמשיך לעשות זאת ולכבוש עוד שערים. אני שמח שהשלמתי משחקים מלאים בשני המחזורים האחרונים. הוכחתי שאני יכול להבקיע, לא משנה אם זה בדקה ה-86, 9 או 66".
2 צפייה בגלריה
שון וייסמן
שון וייסמן
וייסמן כובש מול בטיס
(צילום: גטי אימג'ס)
וייסמן, שעלה ביום ראשון האחרון עם סרט שחור מול בטיס בעקבות אסון ההילולה במירון, היה אחראי על מחווה מרגשת לזכר קורבנות האירוע הקשה. החלוץ הבקיע בדקה ה-11 ובמקום לחגוג סימן בידיו "45" כמספר ההרוגים באסון. עם זאת, ה-VAR פסל את השער בעקבות נבדל קטן בעת המהלך.
כעת, בספרד נשאל השחקן לגבי המחווה שביצע - וענה: "זה היה רגע מאוד אמוציונלי, כמעט בכיתי כי יום לפני כן 45 אנשים נהרגו בישראל. הייתי עצוב, אבל גם חייב להמשיך לעשות את העבודה שלי, כי יש לי חובה גם כלפי המועדון וכלפי האוהדים". וייסמן כבש העונה שישה שערי ליגה בסך הכל. קבוצתו, כאמור, מעל הקו האדום, אך לא ניצחה כבר שמונה משחקים ברציפות.