אז נכון, ריאל מדריד הגיעה בעונה לא פשוטה עד חצי גמר הצ'מפיונס, אבל ההדחה שלה אתמול (רביעי) - אחרי ההפסד בלונדון 2:0 לצ'לסי (3:1 בסיכום) - הובילה כצפוי לביקורת מבית.
"מדריד נדרסה על-ידי רכבת" - הייתה הכותרת הראשית והחריפה ב"מארקה". גם ב"אס" לא ריחמו על הבלאנקוס: "בלי כוח ובלי ליגת האלופות". ב"מונדו דפורטיבו" הקטלאני כמובן שמחו לאיד וקטלו: "הם רועדים מחוץ לרחוב".
3 צפייה בגלריה
ראמוס עם הראש באדמה
ראמוס עם הראש באדמה
ראמוס עם הראש באדמה
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
הפנים של קורטואה, ראמוס ומנדי אומרות הכל
הפנים של קורטואה, ראמוס ומנדי אומרות הכל
הפנים של קורטואה, ראמוס ומנדי אומרות הכל
(צילום: gettyimages)
3 צפייה בגלריה
מודריץ' מתוסכל
מודריץ' מתוסכל
מודריץ' מנסה להבין מה השתבש
(צילום: EPA)
בכלל, בתקשורת הספרדית הפנו את עיקר האש לשני אנשים: המאמן זינדין זידאן והקשר אדן הזאר, אולי אחד הפלופים הגדולים ביותר שעברו בריאל בשנים האחרונות. "זידאן בחר בשיטה לא נכונה, הוא לא היה צריך לפתוח עם ראמוס והזאר", נכתב ב"מארקה". ב"אס" הוסיפו: "ריאל נראתה מותשת, האשמה היא של המאמן".
הזאר חטף, לא רק בגלל משחקו החלש, אלא גם בשל תמונה שפורסמה ברשת והפכה לוויראלית, ובה הוא נראה חוגג בסיום הערב על כר הדשא עם אדוארד מנדי וקורט זומה מצ'לסי, קבוצתו הקודמת. העיתונאי תומאס רונסרו מ"אס" לא חסך בביקורת על הבלגי: "הוא הפנים של הכישלון של ריאל. הזאר לא עשה כלום ב-89 דקות, שגם הן היו יותר מדי. הוא מסמל יותר מכל את ההדחה, ואז הוא עוד מתבדח עם חבריו לשעבר מצ'לסי. השחקן הזה לא מבין מה זו ריאל מדריד. הרענון בסגל צריך להתחיל עם מכירתו".
התמונה ששברה את הרשת (והרגיזה את אוהדי ריאל): הזאר חוגג עם שחקני צ'לסי
הרשת פשוט געשה בעקבות התמונה
והיו גם ממים על זה, איך לא
"אפשר בהחלט להגיד שמגיע לצ'לסי הניצחון", הודה זידאן בסיום. "ניסינו, אבל בסופו של דבר הם היו ראויים להעפיל לגמר. אנחנו יכולים להיות גאים בשחקנים שלנו. ניסינו והגענו עד לכאן, צעד אחד מהגמר, אבל זה לא הספיק. צ'לסי שיחקה משחק נהדר והגיע לה לעבור. עלינו לברך אותם. כרגע אנחנו לא שמחים, אבל כשאתה מפסיד בחצי הגמר - אתה אף פעם לא יכול להיות מאושר. זה נורמלי. זה רגע קשה, אבל מחר כבר נתאמן שוב".
זידאן נשאל כמובן על היכולת של הזאר במסיבת העיתונאים וענה: "הוא היה חייב לשחק ועוד ישחק. הביטחון שלו היה צריך לחזור ולאט-לאט זה גם יקרה". המאמן הצרפתי נשאל גם על השיטה החדשה בה על (3-5-2) והועבדה שוויניסיוס ג'וניור שיחק באגף הימני: "זה היה משהו חדש, אבל הוא היה יכול לשחק שם. זה כבר קרה נגד חטאפה והפעם זה המערך שלדעתי היה הכי נכון לפתוח איתו".
"נדרסה על-ידי רכבת": שער ה"מארקה"
"בלי כוח ובלי ליגת האלופות": שער ה"אס"
קאסמירו סיכם: "היינו טובים יותר ב-25 הדקות הראשונות, אבל אחר כך הם היו כבר עדיפים. אני חושב שצ'לסי הייתה טובה יותר במשחק. עברנו שנה לא פשוטה עם הפציעות, הקורונה והחיסרון של הקהל ועשינו את המקסימום. צריך להתקדם הלאה ולחשוב כבר על סביליה. הוכחנו שוב שמה שעשינו בעבר היה היסטורי. זה קשה מאוד לזכות בליגת האלופות".
פורסם לראשונה: 06:01, 06.05.21