צפו בניצחון ברצלונה בויאדוליד
(one)
"דיברנו עם ליאו מסי ונמשיך לדבר איתו, אין לי שום ספק שהוא ימשיך לשחק בברצלונה". נשיא המועדון הקטאלני, ג'וזפ מריה ברתומאו, לא מתרגש מהידיעות שפורסמו לאחרונה בתקשורת הספרדית על כך שהכוכב הארגנטינאי עשוי לעזוב את המועדון מאחר שטרם האריך את חוזהו המסתיים בקיץ 2021.
בראיון לתחנת הטלוויזיה TV3 אמר ברתומאו: "מסי הוא הכדורגלן הטוב ביותר בהיסטוריה, יש לו עוד כמה שנים לשחק והוא נמצא בכושר שיא. העתיד שלו בברצלונה כל עוד ישחק וגם אחרי שיפרוש".
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
לאו מסי. "יש לו עוד כמה שנים לשחק"
(צילום: AFP)
בארסה נמצאת בפיגור של נקודה מריאל מדריד, שתוכל להגדיל הערב (ב') את הפער לארבע נקודות אם תנצח את גרנאדה בחוץ. למרות זאת, ברתומאו לא אומר נואש: "תמיד יש סיכוי, השאיפות שלנו גדולות ולא הרמנו ידיים. צריך להילחם עד הרגע האחרון והשחקנים יעשו את זה. רוח הלחימה זה הדבר החשוב ביותר. יכול להיות שהשחקנים התעייפו אחרי שהיו צריכים לשחק בכל שלושה ימים. בכל מקרה, זכינו בשמונה אליפויות ב-11 שנים וזה הישג היסטורי".
בשבועות האחרונים דווח לא מעט על מעמדו המעורער של המאמן קיקה סטיין ועל כך שצ'אבי מועמד להחליפו. ברתומאו אמר: "אנחנו רוצים שסטיין ישלים את החוזה שלו. הוא ידריך את הקבוצה בליגת האלופות. הוא תומך בשילוב שחקנים צעירים כמו ריקי פוץ' ואלה שיבואו - טרינקאו ופדרי. צ'אבי? הוא יהיה המאמן של לברצלונה במוקדם או במאוחר. הוא איש של המועדון, יש לו את היכולת לזה וגם את התשוקה. הוא לא עוד אחד, אבל כל דבר בעתו".
2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי.ברתומאו: "יש לו יכולת ותשוקה"
(צילום: AFP)