1 באיירן מינכן הקבוצה הראשונה אי פעם שכובשת שמינייה במשחק בודד בנוקאאוט בליגת האלופות. למעשה, זהו גם שיא מועדון, בכל שלב שהוא, בצ'מפיונס.
3 מאמנים גרמנים יהיו בחצי הגמר (האנזי פליק, יוליאן נאגלסמן ותומאס טוכל), הכי הרבה אי פעם מאותה מדינה בתולדות ליגת האלופות.
4 צפייה בגלריה
לאו מסי מאוכזב
לאו מסי מאוכזב
מספרים היסטוריים, ולא כאלו שהוא ירצה לזכור. מסי
(צילום: AFP)
4 לפני המשחק אתמול, בארסה מעולם לא ספגה ארבעה שערים במחצית באירופה, באיירן עשתה את זה פעמיים (ארבעה שערים בראשונה וארבעה בשנייה).
4 זו התבוסה הרביעית הכי גדולה של ברצלונה בהיסטוריה והגדולה ביותר מאז 1946 (!).
5 תומאס מולר כבש את השער החמישי שלו בקריירה מול בארסה (בחמש הופעות), רק אנדריי שבצ'נקו (גם חמישה שערים) הבקיע כל כך הרבה מול הקטלאנים בליגת האלופות.
8 זהו המשחק השמיני ברציפות שרוברט לבנדובסקי כובש בצ'מפיונס בדרך ל-14 שערים בסך הכל במפעל. לפניו היו רק ארבעה מקרים כאלו (כריסטיאנו רונאלדו פעמיים, רוד ואן ניסטלרוי ולואיס אראגונס).
4 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
לא מפסיק לכבוש. רוברט לבנדובסקי
(צילום: EPA)
7:8 כמה לבארסה לא היה סיכוי? באיירן כבשה שמינייה לרשת של ברצלונה, הקטלאנים בעטו רק שבע פעמים לשער של מנואל נוייר. אאוץ'.
8:2 זו התבוסה הגדולה ביותר של מסי בקריירה, בבארסה או בנבחרת ארגנטינה. יום היסטורי כבר אמרנו?
9 ניצחונות רצופים מפתיחת העונה, זה המאזן של הבווארים בצ'מפיונס. השיא שייך לברצלונה (10 ניצחונות, בעונת 2002/03), אך באותה עונה הם סיימו ללא הגביע.
12 שנה חלפו מאז העונה האחרונה בה ברצלונה לא זכתה אפילו בתואר אחד, עונת 2007/08.
13 זו הפעם הראשונה מזה 13 שנה שלא תהיה קבוצה ספרדית בחצי גמר ליגת האלופות.
4 צפייה בגלריה
אדן הזאר וקארים בנזמה מאוכזבים
אדן הזאר וקארים בנזמה מאוכזבים
הרבה זמן עבר מאז שלא היו ספרדיות בחצי הגמר. הזאר ובנזמה מאוכזבים
(צילום: gettyimages)
15 שנה ברצף, מאז עונת 2004/05, מסי או רונאלדו (לפעמים שניהם) תמיד היו לפחות בחצי גמר הצ'מפיונס, לא העונה.
31 שערים כבש העונה מסי בכל המסגרות, הכל מעט שלו מאז עונת 2006/07. בליגת האלופות הבקיע העונה רק שלושה שערים, הכי נמוך שלו מזה 13 שנה.
39 זה מספר השערים שבאיירן כבשה העונה בתשעה משחקים במפעל. כבר עכשיו הכמות הזו היא הרביעית הכי גבוהה בהיסטוריה, כשמדורגות מעליה ברצלונה עם 45 שערים ב-16 משחקים (1999/00), ריאל מדריד עם 41 ב-13 משחקים (2013/14) וליברפול עם מאזן זהה (2017/18).
1,952 דקות וכמעט חמש שנים לא כבש לואיס סוארס שער בצ'מפיונס מחוץ לקאמפ נואו. אתמול זה סוף סוף קרה, לצערו הוא לא ממש ירצה לזכור את זה.
4 צפייה בגלריה
לואיס סוארס
לואיס סוארס
לפחות שבר את הנאחס. לואיס סוארס
(צילום: gettyimages)