רונאלד קומאן כבר סימן את היעד הראשון לרכש כמאמן ברצלונה. כלי התקשורת בספרד דיווחו שהמאמן המיועד, אשר אמור להיות מוצג בקרוב כמחליפו של קיקה סטיין שפוטר, התחיל לעבוד ומעוניין לצרף לברצלונה את קשר איאקס דוני ואן דה ביק (23).
ואן דה ביק, שזכה עם איאקס באליפות ובגביע בחמש השנים שלו בקבוצה הבוגרת, כבר הוזכר כמועמד לריאל מדריד, אם כי מאמנה זינדין זידאן העדיף לנסות לצרף את פול פוגבה, מהלך שלא צלח בסופו של דבר.
3 צפייה בגלריה
דוני ואן דה ביק
דוני ואן דה ביק
דוני ואן דה ביק
(צילום: AFP)
איאקס דרשה בזמנו מריאל מדריד סכום של 70 מיליון אירו, אבל ההערכה היא שבמצב הנוכחי היא תתפשר על 40 מיליון. השחקן התייחס לכך בראיון ל"פוקס ספורטס: "זה יהיה מאוד מסובך, אנחנו נמצאים בתקופה קשה מאוד בכל הנוגע להעברות. שום דבר לא בטוח, אבל אני גאה להיות שחקן של איאקס".
מנכ"ל ברצלונה, אוסקר גראו, חזר משהותו באמסטרדם והודה כי ניהל מו"מ עם קומאן. המאמן אמור לחתום לשתי עונות והצדדים עדיין אמורים להגיע לסיכום בנושאים כספיים.
3 צפייה בגלריה
רונאלד קומאן
רונאלד קומאן
מתחיל לעבוד. רונאלד קומאן
(צילום: AP)
בארסה תנסה להודיע רשמית על מינויו של ההולנדית כמה שיותר מהר, אבל לפני כן הוא יצטרך להיפרד מההתאחדות ההולנדית. בחוזהו בנבחרת האורנג' קיים סעיף המאפשר לו להשתחרר במקרה שיקבל הצעה מהמועדון הקטאלוני.
ב"דיילי מירור" דווח שארסן ונגר מועמד להחליף את קומאן בנבחרת הולנד. בעיתון נכתב שמנג'ר ארסנל לשעבר, המשמש בימים אלה כמנהל פיתוח הכדורגל בפיפ"א, הציע את שירותיו להתאחדות ההולנדית.
3 צפייה בגלריה
ארסן ונגר
ארסן ונגר
מעוניין לחזור לאמן והציע את עצמו. ארסן ונגר
(צילום: רויטרס)