סופה של תקופה בריאל מדריד? כנראה שכן. לראשונה מאז עונת 2010/11 - הבלאנקוס לא זוכים בתואר ושידוד המערכות קרוב מתמיד. אחרי שנכשלה בגביע המלך ובליגת האלופות, החבורה של זינדין זידאן לא הצליחה לזכות בתואר האליפות. מהפך וניצחון 1:2 מול ויאריאל לא הספיק אתמול (שבת), מאחר שאתלטיקו מדריד גברה 1:2 על ויאדוליד וזכתה בתואר.
ב"אס" טוענים כי רפאל וראן, סרחיו ראמוס וכמובן זידאן עצמו צפויים לעזוב. המאמן הצרפתי נשאל בסיום בעיקר על עתידו במועדון וניסה להתחמק: "אני אדבר עם ריאל בקרוב, לא היום. זה לא הזמן או המצב. לסיים בלי תואר זה נוגד את מהות המועדון".
3 צפייה בגלריה
זידאן
זידאן
שמר על דיפלומטיות. זידאן
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
וראן מתוסכל
וראן מתוסכל
יעזוב את הברנבאו? וראן מתוסכל
(צילום: AP)
לשאלה האם הוא בכלל רוצה להמשיך, ענה זידאן בדיפלומטיות: "מצב הרוח שלי גרוע, אין לי באמת מה לומר". הצרפתי ניסה להסביר מה הרגע בו חלום האליפות התפקשש: "כנראה במשחק הביתי מול סביליה, היינו חייבים להשיג שם שלוש נקודות".
'זיזו' פירגן גם לאלופה הטרייה: "אני מברך את אתלטיקו על עונה גדולה. השחקנים שלי רצו לזכות גם הפעם, אבל לא הצליחו וכמובן שיש לי אחריות על כך. האוהדים יכולים להיות גאים בקבוצה הזו, כפי שאני גאה בה". והאם וראן וראמוס יעזבו? "מקווה מאוד שלא", הודה זידאן. "אני רוצה מאוד שהם יישארו".
קאסמירו היה הרבה יותר נחרץ ממאמנו: "וראן וראמוס? אתם צריכים לשאול את פלורנטינו לגבי זה, אנחנו רק מועסקים במועדון. תמיד יש צורך בשינויים כשלא זוכים בכלום, אבל ניסינו הכול. נלחמנו לכל אורך העונה, ואנחנו צריכים להיות גאים בזה".
"היינו מרחק משחק אחד מגמר ליגת האלופות ומשחק מאליפות. היינו מודעים למה שקורה במשחק של אתלטיקו, אבל התרכזנו יותר במשחק שלנו. היינו צריכים לנצח ועשינו את זה, אבל גם אתלטיקו ניצחה ומגיעות לה הברכות", סיכם השחקן.
אגב, אירוע מכוער נרשם בסיום המשחק, כשאוהדי ריאל תקפו מילולית את ראמוס ליד רכבו: "לך לפ.ס.ז'" ו"רודף בצע" היו רק חלק מהצעקות של האוהדים.
3 צפייה בגלריה
קארים בנזמה מאוכזב
קארים בנזמה מאוכזב
בנזמה לא יודע אם לצחוק או לבכות. עונה ללא תואר
(צילום: EPA)