4 צפייה בגלריה
מוחמד סלאח
מוחמד סלאח
מוחמד סלאח להצלה
(צילום: EPA)
טוטנהאם מפנטזת על אליפות תחת ז'וזה מוריניו, והאמת על פי הכושר העונה של הארי קיין וסון יונג-מין אפשר להבין למה. צמד החלוצים מפציץ בלי הפסקה והספרס מספקים פתיחת עונה נפלאה. היום (ראשון) זה היה אמור להיות עוד ניצחון לאוסף, מול קריסטל פאלאס בחוץ, אבל למארחת היו תוכניות אחרות, וטוטנהאם תיאלץ להסתפק בנקודה אחרי 1:1 מאכזב מבחינתה.
ההתחלה דווקא הייתה מעודדת. קיין וסון הראו למה הם נחשבים היום לחוליית ההתקפה הטובה בעולם עם שער שהדרום קוריאני בישל לחברו בדקה ה-23. היתרון הזה החזיק מעמד עד הדקות האחרונות, אך אז ג'פרי שלופ (81) הבקיע את שער השוויון וקבע חלוקת נקודות.
4 צפייה בגלריה
ג'פרי שלופ
ג'פרי שלופ
פאלאס עצרה את טוטנהאם. ג'פרי שלופ חוגג את השוויון
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
הארי קיין חוגג עם החברים
הארי קיין חוגג עם החברים
השער שלו הספיק רק לנקודה. הארי קיין חוגג עם החברים
(צילום: רויטרס)
ביום רביעי טוטנהאם תפגוש את האלופה ליברפול לקרב ענק באנפילד, אבל עוד קודם לכן המרסיסיידרס נתקלו גם הם ביריבה עיקשת בדמות פולהאם וגם הם סיימו רק ב-1:1. קשר נבחרת ג'מייקה בובי ריד (25) העלה את המארחת ליתרון מפתיע, מוחמד סלאח הצליח לאזן בפנדל בדקה ה-79. זה היה שערו ה-85 בפרמייר-ליג, אחד יותר ממה שכבש כריסטיאנו רונאלדו באנגליה.
ארסנל ממשיכה בעונה הנוראית שלה והפעם הפסידה 1:0 בבית לברנלי מהתחתית. מדובר בהפסד רביעי בחמישה משחקים לתותחנים החלשים. פייר-אמריק אובמיאנג הבקיע שער עצמי (73), שהעניק לאורחת את הנקודות. גרניט ג'אקה הורחק באדום ישיר (58).
4 צפייה בגלריה
ארסנל
ארסנל
ארסנל. הפסד נוסף
(צילום: EPA)
ללסטר הדברים הלכו הרבה יותר פשוט והיא רשמה 0:3 קליל על ברייטון. צמד של ג'יימס מדיסון (27 ו-44) וג'יימי וארדי (41) סגרו עניין עוד לפני ההפסקה. השועלים במקום השלישי בטבלה, נקודה אחת בלבד מהמוליכות.
במשחק המוקדם סאות'המפטון המשיכה בפתיחת העונה הנפלאה שלה והביסה 0:3 את שפילד יונייטד. הניצחון הזה הביסה את הסיינטס למרחק של שתי נקודות בלבד מהפסגה ובמחזור הבא הם יחפשו ניצחון שלישי ברציפות מול ארסנל באצטדיון באמירויות.
פורסם לראשונה: 18:15, 13.12.20