מילאן של לפני פגרת הקורונה ומילאן שאחריה, הן שתי קבוצות שונות. אפשר לחשוב על כל מיני סיבות שהובילו לכך, אבל אם צריך לסכם בשתי מילים, אפשר ללכת על: זלאטן איברהימוביץ'.
החלוץ הוותיק שחזר למועדון בינואר, מנהיג את הרוסונרי, שעדיין לא הפסידו מאז החזרה מהפגרה. אמש (רביעי) הוא כבש צמד ב-1:4 המרשים על סמפדוריה ומיד לאחר מכן, סיפק עוד ציטוט נהדר לאוסף המיוחד שלו: "אומרים שאני כבר מבוגר ועייף, אבל אני רק מתחמם. אני כמו בנג'מין באטן, תמיד הייתי צעיר ואף פעם לא אזדקן".
2 צפייה בגלריה
זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ'
בנג'מין איברהימוביץ' חוגג עם החברים
(צילום: Getty images)
הענק השבדי בן ה-39, התייחס כמובן לסרט של בראד פיט "הסיפור המופלא של בנג'מין באטן" מ-2008, שבו מסופר על אדם שנולד זקן מבחינה פיזית, אבל הולך ונהיה צעיר יותר ככל שחולפות השנים. הסרט אגב, זכה בשלושה פרסי אוסקר.
איברהימוביץ' פרגן גם למאמן סטפאנו פיולי, שמוביל את קבוצתו לשמונה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו ב-11 המשחקים האחרונים וקיבל לאחרונה חוזה לעונה נוספת על הקווים. "אני שמח בשבילו כי הוא עושה עבודה נהדרת. השחקנים מאמינים בו ומכבדים אותו".
2 צפייה בגלריה
 סטפנו פיולי
 סטפנו פיולי
סטפנו פיולי מרוצה
(צילום: EPA)
עוד לפני הניצחון, התייחס המנהל הספורטיבי, פרדריק מסארה, לעתידם של זלאטן וג'יאנלואיג'י דונארומה: "התשוקה של זלאטן להמשיך היא דבר נפלא. החוזה השלו עומד לפוג ונצטרך לפעול מהר יותר מאשר במקרה של דונארומה שעדיין חתום ואיתו ננסה לבנות ביחד עתיד משותף".
מחזור אחד נותר לסיום העונה. מילאן מדורגת במקום השישי שהבטיח לה את הכרטיס לליגה האירופית בעונה הבאה.